جشنواره پاییز درون دانشگاهی 29 مهر در دانشگاه ارومیه برگزار می گردد

به گزارش مجله اندیشه، مدیر تربیت بدنی دانشگاه ارومیه از برگزاری جشنواره پاییز درون دانشگاهی به مناسبت هفته تربیت بدنی در دانشگاه ارومیه اطلاع داد.

جشنواره پاییز درون دانشگاهی 29 مهر در دانشگاه ارومیه برگزار می گردد

رحیم شریف، مدیر تربیت بدنی دانشگاه ارومیه در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری برنامه های این دانشگاه در هفته تربیت بدنی گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی روز دوشنبه 29 مهر ماه امسال جشنواره پاییز درون دانشگاهی دانشگاه ارومیه ساعت 10 صبح در سالن آزادگان با حضور دانشجویان و ورزشکاران برگزار خواهد شد.

شریف اعلام کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی روز چهارشنبه 1 آبان ماه پیاده روی عمومی ویژه کارکنان و دانشگاهیان برگزار می گردد.

وی در ادامه گفت: پنج شنبه و آدینه دوم و سوم آبان اردوی برای دختران و پسران برگزار خواهد شد و در ادامه مسابقات درون دانشگاهی خواهیم داشت.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه ارومیه با اشاره به مسابقات دورن دانشگاهی اظهار کرد: این مسابقات در 11 رشته ورزشی برای پسر ها و 9 رشته ورزشی برای دختران برگزار خواهد شد.

شریف یادآور شد: زمان برگزاری مسابقات درون دانشگاهی از 29 تا اواخر آبان ماه خواهد بود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه ارومیه تاکید نمود: این مسابقات به منظور آمادگی در مسابقات منطقه ای شمال غرب کشور که شامل چهار استان و 11 دانشگاه در آذر ماه برگزار می گردد.

وی با اشاره به سالن های ورزشی در این دانشگاه اضافه کرد: دانشگاه ارومیه داری 5 سالن ورزشی، سه زمین چمن طبیعی، دو چمن مصنوعی، یک سالن بدنسازی با تجهیزات کامل و دو استخر داریم که از این سالن ها 2 سالن در اختیار دختران و سالن و 3 در اختیار پسر ها است.

شریف در ادامه توضیح داد: اخیرا قرار کف پوش کردن فضای روباز با ابعاد 1000 متر مربع امضا شده است که به زودی این کف پوش ها نصب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 485

به "جشنواره پاییز درون دانشگاهی 29 مهر در دانشگاه ارومیه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره پاییز درون دانشگاهی 29 مهر در دانشگاه ارومیه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید