تکلیف گزینه جدید سرمربی تیم ملی هندبال تا اردیبهشت معین می گردد

به گزارش مجله اندیشه، گزینه جدید سرمربیگری هندبال قرار است تا اوایل اردیبهشت نظر نهایی اش را برای حضور یا عدم حضورش در تیم ملی بزرگسالان اعلام کند.

تکلیف گزینه جدید سرمربی تیم ملی هندبال تا اردیبهشت معین می گردد

به گزارش خبرنگاران، حدود یکسال است که فدراسیون هندبال به دنبال جذب سرمربی خارجی برای تیم ملی عظیمسالان است و با چند گزینه هم مذاکراتی اجرا شده است. آخرین گزینه سرمربیگری هم که نهایی و حتی قرارداد هم بسته شده بود به دلیل محدودیت های کرونا به نتیجه نرسید. در حال حاضر مسئولان فدراسیون با 2 گزینه دیگر در حال مذاکره هستند.

اولین گزینه حال حاضر مربی عظیم و کارنامه داری است اما در حال مذاکره با یک باشگاه معتبر است و اگر با آن باشگاه به توافق نرسد تا اوایل اردیبهشت نظر نهایی اش برای حضور در ایران اعلام خواهد نمود. در صورتی که این گزینه نهایی نگردد فدراسیون روی گزینه دیگری که مذاکراتی اجرا شده اقدام خواهد نمود.

به دلیل مسائل شیوع کرونا مسائلی برای حضور گزینه های خارجی در ایران وجود دارد اما فدراسیون به جد در حال پیگیری این موضوع است. چون با توجه به معین شدن تاریخ برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا (دی 1400) و با توجه به امتیاز میزبانی ایران باید هر چه سریعتر تکلیف سرمربی تیم ملی عظیمسالان معین گردد تا تیم ملی بتواند روی سکوی آسیا بایستد.

علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال درباره جذب سرمربی خارجی تیم ملی هندبال عظیمسالان به خبرنگاران گفت: در حال پیگیری گزینه دیگری هستیم و قرار است تا اوایل اردیبهشت نظر نهایی اس را به ما اعلام کند تا این موضوع نهایی گردد. او از قبل در حال مذاکره با یک باشگاه است و اگر با باشگاه به نتیجه نرسد قراردادش با تیم ملی ایران نهایی خواهد شد.

وی گفت: گزینه دیگری هم مد نظر داریم که اگر با مربی اول نشد به سراغ او خواهیم رفت. تمام کوشش ما این است که هر چه زودتر سرمربی معین گردد. در این راستا همه قدرت خود را به کار بسته ایم. عجله من از همه بیشتر است اما در این راه مسائلی هم وجود دارد. همین امروز هم پیگیر این موضوع بودم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1630

به "تکلیف گزینه جدید سرمربی تیم ملی هندبال تا اردیبهشت معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف گزینه جدید سرمربی تیم ملی هندبال تا اردیبهشت معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید