تور ارزان کانادا: برج CN تورنتو، نماد مدرن، خبر کانادا

به گزارش مجله اندیشه، بدون کمترین تردیدی، برج CN نمادی از شهر تورنتو و کشور کانادا است و تقریبا برای تمامی افراد دنیا، برج CN اولین چیزی است که از این کشور زیبا به یاد می آورند. این برج بلند و مدرن، یکی از شاهکارهای معماری دنیا و از مهمترین جاهای دیدنی تورنتو است که در تور کانادا از آن بازدید خواهید کرد.

تور ارزان کانادا: برج CN تورنتو، نماد مدرن، خبر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

با این مقاله از وبلاگ توریستی ققنوس همراه باشید تا با برج CN کانادا آشنا شوید.

آشنایی با برج CN تورنتو

برج CN، برج تورنتو یا برج CN Tower، مهمترین و شناخته شده ترین بنای تورنتو است که با 553 متر ارتفاع، صندلی ثابتی در افق این شهر دارد و تقریبا از تمام نقاط شهر آن را خواهید دید.

این برج نمادی از شهر تورنتو و کشور کانادا و افتخاری برای اهالی این کشور است و کمتر عکسی از شهر تورنتو خواهید یافت که برج CN در آن پیدا نباشد. این برج از زمان ساخت تا سال 2007، به مدت 32 سال بلندترین برج و بنای مستقل دنیا بود تا اینکه در این سال برج خلیفه دبی توانست با گذر از ارتفاع برج CN، این صندلی را از چنگ کانادایی ها بیرون آورد.

با این وجود، برج CN هنوز در کنار بناهایی چون برج امپایر استیت نیویورک و پل سانفرانسیسکو، به عنوان یک شاهکار معماری مدرن و یکی از عجایب هفتگانه دنیای مدرن شناخته می گردد.

عملیات ساخت برج CN تورنتو در سال 1973 میلادی در زمین های راه آهن قدیمی شهر شروع شد و پس از 3 سال کار و کوشش بی وقفه، در سال 1976 میلادی، این غول مرتفع تکمیل شد. ساخت برج CN در تورنتو، کوششی از طرف این شهر بود تا اعتماد به نفس خود را بدست آورند. تورنتو اگرچه بزرگترین شهر کانادا است، اما مرکز این کشور نیست و به همین علت این شهر قصد داشت اهمیت خود را به دنیا نشان دهد.

بعلاوه در دهه 1970 میلادی، مرکز شهر تورنتو مانند بسیاری از کلانشهرهای آمریکای شمالی (شیکاگو، نیویورک و …) پر از آسمانخراش های شیشه ای بود و هیچ تمایزی با این شهرها نداشت، بنابراین تصمیم گرفتند با ساخت برج CN، تمایز با شهرهای رقیب خود ایجاد نمایند.

برج از زمان ساخت تا سال 2007، به مدت 32 سال بلندترین برج و بنای مستقل دنیا بود تا اینکه در این سال برج خلیفه دبی توانست با گذر از ارتفاع برج CN، این صندلی را از چنگ کانادایی ها بیرون آورد.

راهنمای بازدید از برج CN تورنتو

پیدا کردن برج CN در تورنتو کار دشواری نیست و کافیست سرتان را بلند کنید تا این بنای بزرگ را ببینید. اما برای رفتن به برج CN، باید به خیابان Front Street West بروید. برترین راه دسترسی به برج CN، استفاده از متروی تورنتو است. می توانید در ایستگاه Union از مترو پیاده شوید و در خیابان Front Street West به سمت غرب حرکت کنید تا به برج CN برسید.

همانگونه که گفتیم، برج CN یکی از پرطرفدارترین جاذبه های توریستی تور کانادا است و سالانه بیش از دو میلیون توریست از این ساختمان بازدید می نمایند. برج تورنتو هر روز از ساعت 9 الی 22 پذیرای توریستانی است که قصد دارند از آن بازدید نمایند. پیشنهاد می کنیم برای اینکه از ازدحام دوری کنید و بتوانید تجربه خوبی داشته باشید، پیش از ساعت 11 یا بعد از ساعت 19 خود را به برج برسانید.

در برج CN انواع مختلفی از سرگرمیات، سرگرمی ها و نمایش های مختلف وجود دارد که می تواند شما را برای ساعت ها سرگرم سازد. یکی از برترین سرگرمی ها در این برج، رستوران گردان برج CN تورنتو است. این رستوران در عرض 72 دقیقه یک دور کامل می زند و می توانید ضمن خوردن یک وعده غذای خوشمزه، چشم انداز ای زیبا از شهر تورنتو را مشاهده کنید.

بعلاوه در برج CN، بخش های مختلفی برای دیدنی نمای 360 درجه شهر تورنتو در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال می توانید به تراس شیشه ای برج CN در ارتفاع 342 متری رفته و نمایی دلهره آور را زیر پای خود دیدن کنید.

اما بدون شک هیجان انگیزترین سرگرمی برج CN که می تواند تجربه ای استثنایی برای شما رقم بزند، EdgeWalk است. در این سرگرمی شما با استفاده از لباس ها و طناب های محافظ، به بالای برج CN خواهید رفت و به طور کاملا آزادانه در بالای این برج قدم خواهید زد.

منبع: ققنوس
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1914

به "تور ارزان کانادا: برج CN تورنتو، نماد مدرن، خبر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان کانادا: برج CN تورنتو، نماد مدرن، خبر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید