فزونی پرگل یوونتوس با هت تریک توس، شکست سنگین اینتر در خانه ناپولی

به گزارش مجله اندیشه، خبرنگاران: تیم فوتبال یونتوس با پیروزی پرگل در هفته هجدهم سری A ایتالیا جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

فزونی پرگل یوونتوس با هت تریک توس، شکست سنگین اینتر در خانه ناپولی

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های هفته شانزدهم سری A ایتالیا شب گذشته (یک شنبه) 2 دیدار برگزار گشت که طی آن تیم های یوونتوس و اینتر مقابل حریفان خود به فزونی رسیدند.

در یکی از دیدارها تیم فوتبال یوونتوس در دیداری پرگل 4 بر صفر مقابل میهمان خود ساسولو به فزونی دست یافت و صدرنشینی اش را تداوم بخشید. گل های بیانکونری را در این دیدار کارلوس توس (15، 45 و 68) و فدریکو پلوسو (28) به ثمر رساندند تا شاگردان آنتونیو کونته 43 امتیازی شوند.

در دیداری دیگر ناپولی، نایب قهرمان فصل گذشته در خانه خود 4 بر 2 اینتر را از پیش رو برداشت تا با 35 امتیاز جایگاه سومی اش را استحکام ببخشد. شاگردان رافائل بنیتس در این بازی توسط گونزالو هیگواین (10)، دریس مرتنس (39)، بلریم ژمایلی (42) و خوزه ماریا کایخون (81) به گل رسیدند، این در حالی است که گوران پاندف در دقیقه 90 یک پنالتی را هم برای ناپولی از دست داد.

نراتزوری هم که در این دیدار از دقیقه 71 با اخراج ریکاردو آلوارز 10 نفره به بازی ادامه می داد توسط استبان کامبیاسو (35) و یوتو ناگاتومو (45) به گل رسیدند. اینتر با قبول این شکست 28 امتیازی باقی ماند و تغییری در جایگاه پنجمی اش به وجود نیامد.

پرونده هفته شانزدهم سری A ایتالیا امشب (دوشنبه) با انجام دیدار میلان- رم بسته می شود.

در جدول رده بندی تیم های یوونتوس، رم و ناپولی به ترتیب با 43، 37 و 35 امتیاز در مکان های اول تا سوم هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 429

به "فزونی پرگل یوونتوس با هت تریک توس، شکست سنگین اینتر در خانه ناپولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فزونی پرگل یوونتوس با هت تریک توس، شکست سنگین اینتر در خانه ناپولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید