غیبت احتمالی بنزما مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش مجله اندیشه، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل مصدومیت نه تنها بازی بعدی تیمش را از دست می دهد بلکه ممکن است از سفر به ایتالیا هم بازماند.

غیبت احتمالی بنزما مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان زمستان 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکا، کریم بنزما به دلیل مصدومیت نتوانست در تمرینات امروز (آدینه) تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه بیست و چهارمین بازی این تیم در فصل جاری لالیگا مقابل وایادولید شرکت کند و به این ترتیب این بازی را از دست داد.

بنزما اما علاوه بر این بازی ممکن است، بازی بعدی کهکشانی ها در خانه آتالانتا در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را هم از دست بدهد. طبق گزارش مارکا با توجه به مصدومیت بنزما احتمال نرفتن او به ایتالیا به همراه سایر بازیکنان رئال مادرید بسیار زیاد است.

مهاجم فرانسوی کهکشانی ها در بازی قبلی تیمش مقابل والنسیا از ناحیه قوزک آسیب دید و کادر پزشکی رئال مادرید نگران است که با صدور زودهنگام مجوز بازگشت او به میدان موجب تشدید مصدومیتش گردد.

مصدومیت بنزما برای سرمربی او زین الدین زیدان دردسری جدی است، چرا که وی هشت بازیکن دیگرش از جمله، سرخیو راموس، دنی کارواخال، رودریگو گوئس، فدریکو والورده، آلوارو اودریوسولا، ادن ازار، مارسلو و ادر میلیتائو را هم در اختیار ندارد. به همین دلیل او از تعدادی از بازیکنان تیم دوم باشگاه (رئال مادرید کاستیا) برای حضور در تمرینات دعوت به عمل آورده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1515

به "غیبت احتمالی بنزما مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت احتمالی بنزما مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید