ببینید، یک تیزر متفاوت؛ زندگی رازآلود الناز شاکردوست و بهرام رادان در حاشیه شهر ، ابلق نرگس آبیار به زودی می آید

به گزارش مجله اندیشه، همزمان با انتشار خبر اکران فیلم سینمایی ابلق آخرین کار نرگس آبیار تیزری متفاوت از آن رونمایی و پربازدید شده است.

ببینید، یک تیزر متفاوت؛ زندگی رازآلود الناز شاکردوست و بهرام رادان در حاشیه شهر ، ابلق نرگس آبیار به زودی می آید

به گزارش خبرنگاران، ابلق فیلمی به کارگردانی نرگس آبیار، تهیه نمایندگی محمدحسین قاسمی است که از 26 مرداد در سینماهای سراسر کشور به نمایش درمی آید. این فیلم که در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر مورد توجه منتقدان و مخاطبان نهاده شد سیمرغ بلورین برترین فیلم از نگاه تماشاگران را به دست آورد.

در این فیلم که دومین همکاری نرگس آبیار با هوتن صبور و الناز شاکردوست است بهرام رادان، مهران احمدی و گیتی معینی نقش های متفاوتی را ایفا می نمایند. داستان این فیلم درباره زندگی زنی رنج کشیده است در حاشیه شهری بزرگ که درگیر ماجراهای تعرض و تجاوز می گردد.

  • نقد فیلم ابلق | موش ها و آدم ها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2147

به "ببینید، یک تیزر متفاوت؛ زندگی رازآلود الناز شاکردوست و بهرام رادان در حاشیه شهر ، ابلق نرگس آبیار به زودی می آید" امتیاز دهید

2 کاربر به "ببینید، یک تیزر متفاوت؛ زندگی رازآلود الناز شاکردوست و بهرام رادان در حاشیه شهر ، ابلق نرگس آبیار به زودی می آید" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید، یک تیزر متفاوت؛ زندگی رازآلود الناز شاکردوست و بهرام رادان در حاشیه شهر ، ابلق نرگس آبیار به زودی می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید