باشگاه منچستریونایتد حامی حرکت عجیب رونالدو شد!

به گزارش مجله اندیشه، ستاره پرتغالی منچستریونایتد 45 دقیقه اول بازی محبت آمیز مقابل رایو وایکانو را انجام داد اما تنها بازیکنی بود که در بین دو نیمه به وسیله اریک تن هاخ تعویض شد و پیش از خاتمه بازی از استادیوم خارج شد. طرفداران از خروج زودهنگام رونالدو به شدت خشمگین شدند و این را توهین به خود دانستند. این اتفاق در بحبحه نامشخص بودن آینده او در اولدترافورد رخ داد.

باشگاه منچستریونایتد حامی حرکت عجیب رونالدو شد!

نشریه میرِر گزارش داد که یونایتد در ابتدا از اظهار نظر در این مورد خودداری کرد اما اکنون روشن نموده که باشگاه مسئله ای با رفتن زودهنگام رونالدو ندارد و خیلی از بازیکنان بارها این کار را انجام داده اند.

این بازیکن 37 ساله در وقت استراحت بین دو نیمه جای خود را به آماد دیالو داد و او با یک ریباند از فاصله نزدیک در دقیقه 48، یونایتد را به فزونی رساند. اما رایو وایکانو 9 دقیقه بعد با گل آلوارو گارسیا کار را به تساوی کشاند.

تن هاخ از آنچه که از تیمش در طول پیش فصل دید راضی است و معتقد است که تیمش برای بازی افتتاحیه لیگ برتر در روز یکشنبه مقابل برایتون آماده است. او گفت: در مجموع پیش فصل خوبی را گذراندیم و پیشرفت خوبی داریم. ما برای فصل آماده هستیم، اما می دانم که هنوز جای زیادی برای پیشرفت وجود دارد و باید بهتر شویم. انتخاب تیم در بازی مقابل رایو وایکانو ترکیبی از تجربه و جوانی را در خود داشت، بعضی از بچه ها در این بازی برای اولین بار یکدیگر را دیدار کردند، پس چه انتظاری دارید؟ آنها جنگیدند و به هم یاری کردند و این مثبت بود. ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم، موقعیت هایی را هم واگذار کردیم، اما فکر می کنم باید از عملکرد راضی باشیم.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2140

به "باشگاه منچستریونایتد حامی حرکت عجیب رونالدو شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه منچستریونایتد حامی حرکت عجیب رونالدو شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید