اندروید 12L راهی دستگاه های سامسونگ، مایکروسافت و لنوو می گردد

به گزارش مجله اندیشه، گوگل ساعاتی قبل گفت که سامسونگ، لنوو و مایکروسافت زودتر از رقبا اندروید 12L را برای گجت های خود ارائه خواهند کرد. همانطور که احتمالا می دانید، این نسخه اندروید به طور ویژه برای گوشی های تاشو و تبلت ها پیشرفته است. در حال حاضر تبلت P12 Pro از نسخه بتای اندروید 12L پشتیبانی می نماید و به همین دلیل وجود نام لنوو در این فهرست اصلا تعجب آور نیست.

اندروید 12L راهی دستگاه های سامسونگ، مایکروسافت و لنوو می گردد

اگرچه گوگل به طور تعیین نام محصولات این شرکت ها که از اندروید 12L بهره مند خواهند شد را اعلام نکرده، ولی در خصوص مایکروسافت فقط یک گزینه سرفیس Duo 2 وجود دارد؛ در خصوص گجت های سامسونگ هم باید انتظار راه یابی این نسخه اندروید به تبلت های این شرکت و گوشی های تاشوی سامسونگ را داشته باشیم.

گوگل برای اندروید 12L چندین ویژگی تازه را توسعه داده که به عنوان مثال می توانیم به طراحی تازه بخش نوتفیکیشن ها اشاره کنیم که به کاربران اجازه می دهد در کنار نوتفیکیشن ها، به بخش تنظیمات سریع هم دسترسی داشته باشند. بعلاوه نباید وجود تسک بار را از قلم بیندازیم که بهره گیری از اپلیکیشن ها را راحت تر می نمایند و کاربران ساده تر از گذشته می توانند دو اپلیکیشن را کنار یکدیگر اجرا نمایند. در ادامه می توانید نحوه عملکرد تسک بار را مشاهده کنید:

اگرچه گوگل این نسخه را به طور ویژه برای تبلت ها و گوشی های تاشو توسعه داده، ولی با توجه به تازهترین پست منتشر شده از طرف این شرکت، به نظر می رسد احتمالا بعضی از ویژگی های مجذوب کننده آن راهی اندروید 13 هم خواهد شد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2055

به "اندروید 12L راهی دستگاه های سامسونگ، مایکروسافت و لنوو می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندروید 12L راهی دستگاه های سامسونگ، مایکروسافت و لنوو می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید