امور اجرایی فدراسیون وزنه برداری به نایب رئیس اول واگذار شد

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، این موضوع با انتشار اطلاعیه ای تشریح شد که متن آن به توضیح زیر است:

امور اجرایی فدراسیون وزنه برداری به نایب رئیس اول واگذار شد

بدینوسیله روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری خبر انتشار یافته در رسانه ها مبنی بر معین سرپرست فدراسیون را تکذیب می کند و جهت روشن شدن اصل ماجرا به نامه ای که روز گذشته از دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان به دبیر فدراسیون ارسال شده است اشاره می کند.

مطابق این نامه، مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها با اشاره به ماده 24 اساسنامه فدراسیون های ورزشی تصریح نموده است، انجام امور جاری فدراسیون از تاریخ 1400/11/12 به داود باقری نایب رئیس اول محول می گردد و مطابق بند 3 ماده 26 دبیر فدراسیون می بایست به وظایف خود ادامه دهد.

بعلاوه خاطرنشان می گردد در ماده 24 تصریح شده که در صورت غیبت رئیس فدراسیون، نایب رئیس اول و دوم به ترتیب عهدهدار امور جاری فدراسیون خواهند بود، بعلاوه نواب رئیس، مجری دستوراتی هستند که از سوی رئیس فدراسیون ابلاغ می گردد.

در تبصره ذیل این ماده نیز آمده است: تمامی برنامه ها و فعالیت های ورزشی زنان زیر نظر نایب رئیس زن فدراسیون با هماهنگی رئیس فدراسیون اداره می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2023

به "امور اجرایی فدراسیون وزنه برداری به نایب رئیس اول واگذار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امور اجرایی فدراسیون وزنه برداری به نایب رئیس اول واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید