اشرفی: راهیابی به یک چهارم ریکرو تیمی مردان کار بزرگی بود

به گزارش مجله اندیشه، یک ملی پوش تیروکمان گفت: هر چند عملکرد موفقی در جاکارتا نداشتیم، اما راهیابی به مرحله یک چهارم بازی های آسیایی در اولین تجربه حضورمان در بازی های آسیایی استارت خوبی برای کسب سهمیه تیمی ریکرو در مسابقات جهانی هلند است.

اشرفی: راهیابی به یک چهارم ریکرو تیمی مردان کار بزرگی بود

صادق اشرفی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره عملکرد تیم ریکرو مردان در بازی های آسیایی جاکارتا اضافه نمود: با توجه به این که برای نخستین بار در بازی های آسیایی شرکت می کردیم و به جز میلاد وزیری سایر کمانداران اولین تجربه حضورشان در بازی های آسیایی بود، راهیابی تیم ریکرو مردان به مرحله یک چهارم نهایی کار بزرگی بود و استارت خوبی برای تیم ریکرو مردان برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو در مسابقات جهانی که خرداد سال آینده در هلند برگزار خواهد شد.

او گفت: ما در مرحله یک هشتم توانستیم تیم مالزی را که یکی از قدرت های برتر آسیاست شکست دهیم و به مرحله یک چهارم راه پیدا کنیم. اگر تجربه حضور در بازی های آسیایی را داشتیم و در زمین فینال مسابقه داده بودیم، به راحتی می توانستیم از چین نیز عبور کنیم و راهی نیمه نهایی شویم، اما به هر صورت کم تجربگی کمانداران و شرکت نکردن در استیچ های متعدد سبب شد تا در بخش تیمی نیز عملکرد موفقی نداشته باشیم. به هر صورت هدف اصلی ما کسب سهمیه تیمی المپیک 2020 توکیوست که امیدوارم با تجربه ای که از بازی های آسیایی جاکارتا کسب کردیم، سال آینده بتوانیم در هلند به این موفقیت دست پیدا کنیم.

اشرفی ادامه داد: برای موفقیت در ریکرو احتیاج به امکانات بهتر و سرمایه گذاری بیش تر در این رشته است، اگر کمانداران مورد حمایت بیش تری قرار بگیرند و مسوولان حداقل امکانات لازم را از نظر تجهیزات فراهم نمایند، قطعا مدال آوری در این رشته دور از دسترس نیست. کوشش کمانداران ریکرو بر این است تا بتوانند ابتدا در مسابقات کسب سهمیه عملکرد موفقی داشته باشند و سپس برای مدال مبارزه نمایند. این امر زمانی محقق می گردد که مسوولان توجه بیش تری به کمانداران داشته باشند.

این عضو تیم ملی ریکرو مردان در خاتمه اعلام نمود: کمانداران سایر کشورها پیش از اعزام به تورنمنت های مهم کمان آن ها از نظر فنی توسط دستگاه های تخصصی در آلمان مورد آنالیز قرار می گیرد تا کماندار بتواند با این کمان بهترین عملکرد را در مسابقات داشته باشد. در حالی که در کشور ما چنین امکاناتی برای کمانداران فراهم نمی گردد تا سلاح خود را پیش از اعزام به مسابقات از نظر فنی مورد ارزیابی قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 25

به "اشرفی: راهیابی به یک چهارم ریکرو تیمی مردان کار بزرگی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشرفی: راهیابی به یک چهارم ریکرو تیمی مردان کار بزرگی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید