استقلال سه امتیاز بازی با نفت مسجد سلیمان را فدای دربی نکند

به گزارش مجله اندیشه، سعید بیگی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به دیدار استقلال با نفت مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ برتر گفت: شاگردان استراماچونی علیرغم شایستگی که در دو هفته اول داشتند، متاسفانه بیشتر از یک امتیاز نگرفتند و این باعث می گردد بازی هفته سوم برای آنها حساس تر از معمول گردد.

استقلال سه امتیاز بازی با نفت مسجد سلیمان را فدای دربی نکند

وی اضافه نمود: نفت مسجد سلیمان حریف دست و پا بسته ای نیست و آبی پوشان اگر می خواهند 3 امتیاز این بازی را از آن خود کنند، باید با همه قوا به میدان بروند. دست کم گرفتند حریف در این بازی می تواند خودزنی باشد.

هافبک پیشین آبی پوشان گفت: 3 امتیاز بازی با مسجد سلیمان برای استقلال حیاتی است و آنها باید تمرکزشان روی این بازی باشد نه هفته چهارم و دربی. دربی به جای خود مهم است و اگر آبی پوشان از الان بخواهند ملاحظه دربی را بکنند، ممکن است در مسجد سلیمان هم امتیاز از دست بدهند و خود این دربی را هم برای آنها تحت تاثیر قرار می دهد.

بیگی توضیح داد: پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان به خودی خود می تواند برگ برنده ای باشد برای استقلال در دربی. پیروزی احتمالی در این بازی خارج از خانه برای بازیکنان این تیم انگیزه کافی ایجاد می نماید و از همین رو است که می گویم این بازی برای آبی پوشان بسیار مهم است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 345

به "استقلال سه امتیاز بازی با نفت مسجد سلیمان را فدای دربی نکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال سه امتیاز بازی با نفت مسجد سلیمان را فدای دربی نکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید