آغاز کدگذاری فروشگاه های صنایع دستی دارای نشان اعتماد در اصفهان

به گزارش مجله اندیشه، معاون صنایع دستی اصفهان از کدگذاری فروشگاه های صنایع دستی دارای نشان اعتماد به منظور اجرای طرح پنجشنبه های با صنایع دستی خبر داد.

آغاز کدگذاری فروشگاه های صنایع دستی دارای نشان اعتماد در اصفهان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، جعفر جعفرصالحی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: در روز پنج شنبه 23 خردادماه همزمان با اولین روزهای هفته صنایع دستی، مرحله کدگذاری فروشگاههای دارای نشان اعتماد صنایع دستی به منظور اجرای طرح پنج شنبه های باصنایع دستی آغاز شد.

او خاطر نشان کرد: برای مشتریانی که از این طرح استفاده می کنند، تخفیفاتی در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به ارائه درصد تخفیف به همراه هدیه ای متناسب با خرید و همچنین دریافت کارت تخفیف برای خریدهای بعدی اشاره کرد.

اجرای طرح پنج شنبه های با صنایع دستی به دستور معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی کشور مطرح و اصفهان استان پیشتاز در اجرای این طرح است، که صبح امروز همزمان با هفته صنایع دستی با همراهی کارشناسان حوزه معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان، کننده اتحادیه صنف صنایع دستی و کننده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان از فروشگاههای دارای نشان اعتماد در میدان امام (ره) آغاز شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 223

به "آغاز کدگذاری فروشگاه های صنایع دستی دارای نشان اعتماد در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز کدگذاری فروشگاه های صنایع دستی دارای نشان اعتماد در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید