شروع بکار مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در منطقه آزاد ماکو

به گزارش مجله اندیشه، مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آذربایجان غربی از شروع بکار مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی به میزبانی منطقه آزاد ماکو خبرداد.

شروع بکار مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در منطقه آزاد ماکو

جواد زاهدی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، گفت: بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در سه بخش دختران و پسران 12 تا 18 ساله، زنان و مردان 18 ساله به بالا و پدربزرگ و مادربزرگ ها طی دو روز در منطقه آزاد ماکو برگزار می گردد.

وی ادامه داد: از 225 اثر ارسالی به انتخاب هیئت داوران، 36 اثر به مرحله استانی این دوره راه یافتند که در نهایت 18 اثر در بخش مردان و زنان، 14 اثر در حوزه دختران و پسران و 4 اثر در بخش پدر بزرگ و مادر بزرگها به مرحله استانی راه یافتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آذربایجان غربی ادامه داد: در سرانجام، 11 نفر به مرحله منطقه ای که 25 و 26 آبان ماه در ارومیه برگزار خواهد شد راه خواهند یافت.

وی ادامه داد: سال جاری آذربایجان غربی میزبان قصه گویان منطقه یک کل کشور از جمله استانهای آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و قزوین خواهد بود.

زاهدی شعار سال جاری این جشنواره را با عنوان آینده ساختنی است،مطرح نمود و اضافه کرد: جشنواره های کانون یکی از فعالیتهای برجسته کانون هست که هرساله با هدف پاسداشت میراث فرهنگی ایران، ادبیات شفاهی، آثار تربیتی بچه ها، خلاقیت، حس کنجکاوی و پرسشگری که ارتباط نسلهاست برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 465

به "شروع بکار مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در منطقه آزاد ماکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بکار مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در منطقه آزاد ماکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید