کاشت 20 هکتار درختان مثمر در بوستان صدری قم

به گزارش مجله اندیشه، خبرنگاران: شهردار منطقه شش قم گفت: در حدود 20 هکتار از بوستان صدری درختان مثمری همچون توت، انجیر، انار و زیتون کاشته می شود که برای محوطه سازی، زیر سازی، ایجاد فضای سبز، آلاچیق و کاشت نهال هزینه ای بالغ بر 500 میلیون تومان هزینه شده است.

کاشت 20 هکتار درختان مثمر در بوستان صدری قم

ابوالفضل رسولی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در قم، با اشاره به کاشت درختان مثمر در منطقه 6 قم اظهار کرد: در روز میلاد امام علی (ع) در فاز نخست یکصد و 10 هکتار از بوستان جنگلی صدری افتتاح شد.

شهردار منظقه شش قم اضافه کرد: در حدود 20 هکتار از از این بوستان درختان مثمری همچون توت، انجیر، انار و زیتون کاشته می شود که برای محوطه سازی، زیر سازی، ایجاد فضای سبز، آلاچیق و کاشت نهال هزینه ای بالغ بر 500 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به فواید ایجاد این بوستان مطرح کرد: احداث این بوستان سبب جلوگیری از ورود آلاینده ها و ریز گرده ها به شهر و همچنین کمک به بهبود شرایط آب و هوایی و جلوگیری از احداث سکونت های غیر رسمی می کند.

رسولی خاطر نشان کرد: بوستان صدری در دو کیلومتری ورودی جعفریه به قم و درست در منطقه ورودی حضرت معصومه (س) به شهر قم احداث شده است.

شهردار منطقه شش قم با اشاره به اینکه مالک زمین با قیمت بسیار پایین این زمین را در اختیار شهرداری قرار داده است مطرح کرد: مالک زمین تنها در راستای ایجاد فضای سبز و استفاده شهروندان از این بوستان این زمین را در اختیار شهرداری گذاشت.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1021

به "کاشت 20 هکتار درختان مثمر در بوستان صدری قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشت 20 هکتار درختان مثمر در بوستان صدری قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید