پابجی نو با تم وسترن در راه است

به گزارش مجله اندیشه، عرضه محتوای نو و پشتیبانی مداوم لازمه بقای بازی های چندنفره است. طبیعی است که در کنار محتوای نوی که برای بازی های مشابه عرضه می شود، شرکت سازنده پابجی هم برای توسعه جهان خود و افزایش طرفدارانش برنامه های جالبی را تدارک دیده باشد. دنباله های رسمی، نسخه های فرعی و محتوای اضافی مختلفی در راه این مجموعه بازی پرطرفدار است که همگی قصد دارند جهان این اثر را توسعه دهند.

پابجی نو با تم وسترن در راه است

با توجه به اطلاعاتی که در گذشته منتشر شد، از بازی موبایلی نو PUBG: New State آگاهی داریم و همچنین می دانیم که بازی ترسناک The Callisto Protocol که به نوعی می توان آن را دنباله معنوی دد اسپیس به حساب آورد، در جهان بازی پابجی رخ خواهند داد. با این حال، در کنار این آثار، به نظر می رسد که اثر دیگری هم وجود دارد که با نام رمز Project Cowboy شناخته می شود و قرار است نامی مشابه پابجی و با مضمون وسترن باشد.

رسانه ی کره ای Bloter یک آگهی شغلی از سایت شرکت Krafton، شرکت مادر بازی پابجی، پیدا کرده است که در آن به یک بازی تیراندازی (شوتر) اپن ورلد اشاره شده است که قرار است به صورت مستقل برای کنسول ها و کامپیوترهای شخصی منتشر شود. گویا Krafton به این رسانه اعلام کرده این پروژه که با نام رمز پروژه کابوی (Project Cowboy) شناخته می شود، یک نام نو است که با توجه به ژانر بتل رویال ساخته خواهد شد. PlayerIGN که یکی از معروف ترین دیتا ماینرهای بازی پابجی است، با واکاوی داده ها این پروژه را به نام حالت سفارشی وسترن بازی پابجی خطاب کرده است که در آن فقط سلاح های غرب کهن وجود خواهد داشت.

با شرکت Krafton ارتباط برقرار کرده تا درباره این موضوع سؤال کند اما این شرکت اعلام کرده که در حال حاضر درباره Project Cowboy چیزی برای اشتراک گذاری ندارد.

هرچند هنوز اطلاعات زیادی را درباره این پروژه نمی دانیم و کمی برایمان مرموز است اما شرکت سازند ه بازی پابجی در گذشته بارها به صورت آشکار اعلام کرده است که قصد دارد جهان این اثر را با مجموعه آثار دیگر توسعه دهد و اکنون به نظر می رسد که Project Cowboy می تواند یک گزینه مناسب برای حرکت در راستا این هدف باشد. اثری در ژانر و حال و هوای پابجی که در محیطی وسترن جریان خواهد داشت، خواسته ای است که به احتمال زیاد بتواند عده قابل توجهی از طرفداران پابجی را به خود جلب کند و همچنین باعث توسعه بیشتر جهان این اثر شود. به هر حال، هر چقدر هم ابعاد مختلف را در نظر بگیریم، این پروژه بیش از بازی ترسناکی مثل The Callisto Protocol می تواند به پابجی و جهانش ارتباط داشته باشد.

علاوه بر این ها، نباید فراموش کرد که نسخه عادی و اصلی بازی پابجی هم قرار است در سال جاری چند به روزرسانی مختلف دریافت کند که در جریان آن ها دو نقشه نو و نسخه بازسازی شده نقشه میرامار به پابجی اضافه خواهند شد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1745

به "پابجی نو با تم وسترن در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پابجی نو با تم وسترن در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید