ممنوعیت ورود وسایل نقلیه به دره گردشگری توبیرون دزفول

به گزارش مجله اندیشه، رضا قپانچی پور، رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول اظهار کرد: پیرو مصوبه ساماندهی مناطق گردشگری در شهرستان دزفول و به منظور پیشگیری از تخریب محیط زیست در این مناطق، نسبت به نصب تابلوی هشداردهنده در راستا ورودی دره توبیرون اقدام شد.

ممنوعیت ورود وسایل نقلیه به دره گردشگری توبیرون دزفول

وی با اشاره به حمایت معاونت عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول در این باره اضافه کرد: با توجه به حضور گسترده وسایل نقلیه در دره گردشگری توبیرون و تهدید جدی تخریب محیط زیست در این منطقه، پس از برگزاری جلسات و پیگیری های متعدد، صبح امروز با همکاری بخشداری سردشت و انجمن زیست محیطی کنکاج، نسبت به نصب تابلوی هشداردهنده عدم ورود وسائل نقلیه اقدام شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول توضیح داد: بدین وسیله از طبیعت گردان خواهشمند است در صورت انتخاب این منطقه به عنوان مقصد گردشگری، به منظور حفظ و بهره مندی پایدار از محیط زیست به صورت پیاده طی جهت نمایند.

به گزارش اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، وی اضافه کرد: دره گردشگری توبیرون یکی از مناطق بکر و ارزشمند طبیعی واقع در 20 کیلومتری جاده دزفول - سردشت است و از این پس با توجه به اهمیت موضوع، درصورت عدم پایبندی به هشدار اعلام شده و در صورت مشاهده راکبان متخلف، مراتب به وسیله مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

منبع: گردشبان
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1646

به "ممنوعیت ورود وسایل نقلیه به دره گردشگری توبیرون دزفول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت ورود وسایل نقلیه به دره گردشگری توبیرون دزفول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید