مدیرعامل نود ارومیه: بدهی بازیکن خارجی بر عهده تیم ماشین سازی است

به گزارش مجله اندیشه، یحیی بهاری می گوید تیم های حاضر در لیگ دسته اول قادر نیستند بازیکن خارجی جذب نمایند با این وجود ما پرونده شکایت خارجی داریم.

مدیرعامل نود ارومیه: بدهی بازیکن خارجی بر عهده تیم ماشین سازی است

به گزارش خبرنگاران، یحیی بهاری، مدیرعامل تیم فوتبال نود ارومیه، عصر امروز (یک شنبه) بعد از جلسه دبیرکل فدراسیون فوتبال برای مدیران باشگاه های بدهکار، درباره این جلسه گفت: جلسه امروز برای آینده باشگاه ها مفید خواهد بود و در این نشست مسوولانی حضور داشتند که جمع کردن آن ها کنار هم بسیار سخت است. باشگاه ما دو سال است که وارد لیگ دسته اول فوتبال شده است و امروز درباره یک مشکل اساسی، که گریبان گیر تیم ما شده است، صحبت کردیم و آن هم پرونده خارجی است که مربوط به تیم فوتبال ماشین سازی است. این درحالی است که تیم های حاضر در لیگ دسته اول قادر نیستند بازیکن خارجی جذب نمایند.

او درباره چگونگی انتقال این پرونده از باشگاه ماشین سازی به باشگاه نود ارومیه گفت: در تاریخ 1397/5/27 امتیاز حضور تیم ماشین سازی در لیگ دسته اول به مردم آذربایجان غربی هبه داده شد و طبق توافق دو طرف، تمامی بدهی های موجود بر عهده باشگاه انتقال دهنده است. بر اساس توافق نامه مذکور، بدهی موجود که مربوط به مانوئل فرناندز مونیس، دروازه بان اسپانیایی تیم ماشین سازی است، باید به عهده ماشین سازی باشد اما سازمان معین شرایط این موضوع را از ما قبول نمی کند.

او درباره مبلغ بدهی باشگاه نود ارومیه گفت: تا به امروز و با احتساب 20 پرونده داخلی و یک پرونده خارجی، حدودا یک میلیارد تومان بدهی داریم.

به گزارش خبرنگاران، وحید بیاتلو، سرمربی نود ارومیه نیز عصر امروز (یک شنبه) بعد از حضور در جلسه کمیته معین شرایط گفت: طبق اظهارات یحیی بهاری، امروز در جلسه درباره بدهی های منسوب به باشگاه ماشین سازی صحبت شده است و محمدرضا زنوزی (مدیرعامل وقت ماشین سازی) به ما اطمینان داده است که مسائل حل خواهد شد و تیم نود به علت این بدهی ها دچار مسئله ای نخواهد شد.

او درباره مبلغ بدهی پرونده مانوئل فرناندز مونیز، دروازه بان ماشین سازی، گفت: آن طور که بنده اطلاع دارم، مبلغ این بدهی چیزی حدود 70 هزار دلار است.

سرمربی نود ارومیه درباره جلسه امروز کمیته معین شرایط و موضوع آن گفت: محور سخنان ما در این جلسه این بود که آیا به دلیل این بدهی ها تیم نود دچار کسر امتیار خواهد شد یا خیر، که آقای نورشرق به ما اطمینان داد اگر حکمی صادر گردد، محرومیت از یک پنجره جابجایی را در پی دارد و نه چیز دیگری. از طرفی هم بازیکنان داخلی ما مانند مهرداد بایرامی و مصطفی اکرامی هم شکایاتی داشته اند که بعضی از این مسائل را مدیرعامل باشگاه حل نموده است.

بیاتلو درباره تصمیم برگزاری یا لغو ادامه لیگ های فوتبال گفت: تجربه فدراسیون فوتبال در این تصمیمات از همه ما بیش تر است و بهتر است تصمیم گیری درباره این موضوع را به فدراسیون بسپاریم. امیدوار هستم بهترین تصمیم را بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 992

به "مدیرعامل نود ارومیه: بدهی بازیکن خارجی بر عهده تیم ماشین سازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل نود ارومیه: بدهی بازیکن خارجی بر عهده تیم ماشین سازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید