لیگ برتر انگلیس، آرسنال از کسب سهمیه لیگ اروپا هم باز ماند، امیدواری استون ویلا به بقا در لیگ برتر

به گزارش مجله اندیشه، تیم فوتبال استون ویلا با کسب یک پیروزی خانگی در هفته ماقبل آخر لیگ برتر انگلیس از منطقه سقوط جدول خارج شد و توپچی ها را از کسب سهمیه لیگ اروپا بازداشت.

لیگ برتر انگلیس، آرسنال از کسب سهمیه لیگ اروپا هم باز ماند، امیدواری استون ویلا به بقا در لیگ برتر

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، دیدارهای هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس سه شنبه شب با برگزاری یک بازی در استادیوم ویلاپارک پیگیری شد که در آن تیم فوتبال آرسنال مقابل استون ویلای پایین جدولی با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.

تک گل تیم میزبان را در این بازی ترزگه مهاجم مصری استون ویلا در دقیقه 27 به ثمر رساند تا تیمش 34 امتیازی گردد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به واتفوردی که قبل از این بازی به منچسترسیتی باخت، به رده هفدهم جدول صعود کند.

آرسنال اما با قبول دهمین باخت این فصلش در لیگ برتر انگلیس، با 53 امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند و با توجه به فاصله 9 امتیازی اش با ولورهمپتون رده ششمی در فاصله یک هفته به انتها رقابت ها فرصت کسب سهمیه لیگ اروپا را هم از دست داد.

دیدارهای هفته ماقبل انتهای لیگ برتر انگلیس امشب با دو بازی دیگر پیگیری می گردد که در بازی نخست از ساعت 21:30 منچستریونایتد میزبان وستهام خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 23:45 لیورپول میزبان چلسی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1048

به "لیگ برتر انگلیس، آرسنال از کسب سهمیه لیگ اروپا هم باز ماند، امیدواری استون ویلا به بقا در لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، آرسنال از کسب سهمیه لیگ اروپا هم باز ماند، امیدواری استون ویلا به بقا در لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید