قابلیت های جدیدی که اینستاگرام را شبیه توییتر می نماید! ، عکس

به گزارش مجله اندیشه، دیجیاتو نوشت: کاربران با ویژگی Notes که شبیه به توییت است، می توانند 60 کاراکتر متن و ایموجی ارسال نمایند.

قابلیت های جدیدی که اینستاگرام را شبیه توییتر می نماید! ، عکس

اینستاگرام با معرفی ویژگی های تازهی به استقبال سال 2023 می رود. یکی از ویژگی ها Notes نام دارد که روشی تازه برای به اشتراک گذاشتن افکار فقط با استفاده از متن و ایموجی است. ویژگی تازه بعدی Candid Stories است که با الگوبرداری از شبکه اجتماعی BeReal طراحی شده است.

علاوه بر این موارد، اینستاگرام روی ویژگی های دیگری از جمله Group Profiles برای اشتراک گذاری محتوا در پروفایل و Collaborative Collections ویژگی مناسب برای کاربرانی که در پی روشی متفاوت برای جمع آوری پست های جالب هستند، کار می نماید.

بیشتر بخوانید:

این پرنده ترسناک به تنهایی معادل 6 جنگنده اف 35 قدرت دارد / عکس

ویژگی خیره نماینده لپ تاپ های آینده اپل

این موشک بالستیک تهدیدی بزرگ برای آمریکا شده / عکس

قابلیت Notes: روشی ساده برای به اشتراک گذاری افکار

یکی از قابلیت ها، Notes نام دارد که به موجب آن کاربران می توانند شبیه توییتر، متن های بسیار کوتاه و یادداشت ارسال نمایند. گفته می گردد با وجودی که در ظاهر این ویژگی شبیه توییت کردن است، اما نمی تواند جایگزین توییتر گردد.

کاربران با استفاده از Notes می توانند 60 کاراکتر متن و ایموجی ارسال نمایند. این در حالی است که در توییتر امکان ارسال توییت های 280 کاراکتری وجود دارد. بعلاوه این متن ها در فید ظاهر نخواهند شد. کاربران اینستاگرام تنها می توانند چنین متن هایی با گروه محدودی از افراد به اشتراک بگذارند و به صورت حباب های کوچک چت در بالای عکس پروفایل در قسمت دایرکت مسیج نمایان می شوند.

ویژگی Candid Stories با الگوبرداری از BeReal

یکی دیگر از قابلیت های تازه اینستاگرام که قرار است ابتدا در آفریقای جنوبی به صورت آزمایشی در دسترس کاربران قرار بگیرد، Candid Stories نام دارد که با الگوبرداری از شبکه اجتماعی BeReal پیشرفته است. شبکه اجتماعی BeReal در بین بعضی کاربران سراسر دنیا محبوبیت خوبی کسب نموده است.

این شبکه اجتماعی از کاربران می خواهد روزی یک بار تصویری واقعی از خودشان به اشتراک بگذارند، در غیر این صورت نمی توانند پست های سایر دوستان خود را مشاهده نمایند. به نظر می رسد قابلیت تازه Candid Stories اینستاگرام نیز با الگوبرداری از BeReal طراحی شده تا بتواند توجه کاربران را جلب کند.

به گزارش وال استریت ژورنال، اینستاگرام اوایل امسال تأیید کرد که این ویژگی را آزمایش می نماید و Candid Stories ابتدا به صورت آزمایشی از سه شنبه آینده در آفریقای جنوبی در دسترس کاربران قرار می گیرد.

ویژگی Group Profiles

ویژگی بعدی Group Profiles نام دارد که به موجب آن کاربران می توانند محتواهایی را به صورت اشتراکی در یک پروفایل منتشر نمایند و این محتواها در نمایه آنها باقی می ماند. اینستاگرام اعلام نموده این ویژگی به زودی در دسترس کاربران قرار می گیرد. وال استریت ژورنال در آخرین گزارش خود به این موضوع اشاره نموده که اینستاگرام قابلیت Group Profiles را در کانادا، شیلی و تایوان آزمایش می نماید.

ویژگی Collaborative Collections

در کنار ویژگی های مطرح شده، اینستاگرام روی قابلیت دیگری به نام Collaborative Collections نیز کار می نماید. کاربرانی که در پی روشی متفاوت برای جمع آوری پست های جالب با هدف اشتراک گذاری با دوستان خود هستند، این قابلیت برای آنها کاربرد دارد و می توانند پست ها را در گروه ها یا دایرکت مسیج اشتراک بگذارند.

58321

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 آذر 1401 بروزرسانی: 23 آذر 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2205

به "قابلیت های جدیدی که اینستاگرام را شبیه توییتر می نماید! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت های جدیدی که اینستاگرام را شبیه توییتر می نماید! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید