عملکرد قابل قبول لژیونرهای ایرانی در فوتبال باشگاهی اروپا

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگاران، رقابت های فوتبال باشگاهی در کشورهای مختلف اروپایی در حالی همچنان ادامه دارد که بعضی بازیکنان ایرانی شاغل در قاره سبز عملکرد چشمگیری را در ترکیب تیم های خود داشتند.

عملکرد قابل قبول لژیونرهای ایرانی در فوتبال باشگاهی اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

در جدال تیم های شارلوا و خنت بلژیک سه بازیکن ایرانی حضور داشتند. علی قلی زاده و کاوه رضایی در حالی در ترکیب شارلوا وارد زمین شدند که میلاد محمدی مدافع تیم ملی ایران نیز برای خنت بازی می کرد.

این ملاقات در حالی با نتیجه 4 بر یک به سود شارلوا به اتمام رسید که قلی زاده با حضور 74 دقیقه ای خود توانست روی یکی از گل های این تیم تاثیرگذار باشد. کاوه رضایی نیز در دقیقه 88 پشت ضربه پنالتی ایستاد تا بتواند اینگونه چهارمین گل تیمش را مقابل خنت به ثمر برساند.

همچنین یوپن بلژیک که سعید عزت اللهی را در ترکیب اصلی خود داشت میهمان مچلن در ژوپیلرلیگ بلژیک بود که این بازی با تساوی یک - یک به اتمام رسید.

عزت اللهی پس از مدت ها در ترکیب اصلی پوپن به میدان رفت که عملکرد قابل قبولی داشت. همچنین امید ابراهیمی که یکی دیگر از بازیکنان ایرانی تیم پوپن است پس از هفته ها حضور در ترکیب اصلی تیمش این بار روی نیمکت نشست.

درخشش فوتبالیست های ایرانی با عملکرد قابل قبول مهدی طارمی در خط حمله ریوآوه پرتغال ادامه پیدا کرد. این بازیکن پیروز شد در بازی با پورتو تک گل تیمش را در دقیقه 32 به ثمر برساند تا نقش مهمی در تساوی یک بر یک ریوآوه ایفا نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 868

به "عملکرد قابل قبول لژیونرهای ایرانی در فوتبال باشگاهی اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد قابل قبول لژیونرهای ایرانی در فوتبال باشگاهی اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید