شهر آتن را بشناسید

به گزارش مجله اندیشه، اگر با کشتی کروز راهی یونان شدید باید در مورد این کشور اطلاعاتی داشته باشید و با برنامه‌ریزی کامل به این کشور سفر کنید تا خاطرات خوشی برای خود ایجاد کنید.

شهر آتن را بشناسید

اگر به دنبال این هستید که سفر اروپایی خود با تور کشتی کروز یونان به محله اومانیا با زیباترین مناظر بروید، چون مقصدی ارزان برای اقامت و گشت‌وگذار است.

قیمت انواع غذا و نوشیدنی در این محله بسته به جایی که هستید متفاوت بوده و اگر به محله‌های قدیم شهر آتن بروید می‌توانید با کمترین قیمت یک غذای محلی شهر آتن را میل بفرمایید. یک وعده سوولاکی لذیذ در یکی از رستوران‌های محلی آتن می‌تواند سفر شما را کامل کند، یعنی نوعی کباب فوری یونانی، در فست فودهای محلی می تواند انتخاب خوشمزه و مقرون به صرفه‌ا‌ی باشد. شاید جایرو که نوع دیگری از غذای معروف یونانی است، گزینه خوبی برای صرف یک وعده شام خوشمزه و مقرون به صرفه باشد.

در تور کشتی یونان زمانی که به آتن رسیدید و قصد خرید داشتید، پیشنهاد ما بازار Pandrossou می‌باشد. که در این بازار می‌توانید به طور عمده، اجناسی مانند پوشاک، وسایل هنری، صنعتی و محصولات محلی مانند عسل خریداری نمایید.

مردم یونان و خونگرم و مهمان‌نوار هستند و از وجود شما احساس رضایت می‌کنند. جشنواره های متنوع و هنرهای زیبا و سواحل زیبا از ویژگی‌هایجزایر یونان هستند.

انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 546

به "شهر آتن را بشناسید" امتیاز دهید

1 کاربر به "شهر آتن را بشناسید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر آتن را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید