راهکارهای اولین سفر مشترک زندگی

به گزارش مجله اندیشه، اولین سفر مشترک به عنوان یک زوج، همواره اولین بار می تواند چالش برانگیز باشد. در سفر ممکن است با ویژگی هایی از یکدیگر آشنا شوید که تا به حال هرگز ندیده بودید. مهم نیست چقدر از زندگی شما می گذرد، این رفتارها ممکن است باعث بروز اختلاف گردد. خیلی کم پیش می آید که در سفر همه چیز طبق برنامه پیش برود پس هر دوی شما باید آمادگی حل هر گونه مسئله ای را داشته باشید. امروز در مجله گردشگری خبرنگاران می توانید درباره راهکارهایی بخوانید که اولین سفر مشترک خود را به یک تجربه موفقیت آمیز تبدیل می نماید.

راهکارهای اولین سفر مشترک زندگی

راه چارههایی برای اولین سفر مشترک در زندگی

عقیده خود را بیان کنید

اگر چیزی شما را اذیت می نماید آن را به زبان بیاورید حتی اگر مسئله ای ساده مانند پیاده رفتن به جای تاکسی گرفتن باشد. شما با بروز ندادن افکارتان کمکی به دیگران نمی کنید. بهتر است موضوع را در لحظه حل کنید به جای این که آن ها را در فکر خود انباشته کنید و باعث بروز یک اختلاف جدی شوید. البته از قلم نیاندازید که شما وظیفه دارید مخاطب خوبی هم باشید به هر حال همسر شما هم در حال گذراندن تعطیلات است.

به خاطر داشته باشید که برنامه سفر تنها یک راهنما است

اصراری بر اجرای برنامه اصلی سفر خود نداشته باشید مگر اینکه برای برنامه خاصی بلیط خریده باشید. مسائل زیادی ممکن است پیش بیاید؛ ممکن است قطار تاخیر داشته باشد یا هوا تغییر ناگهانی داشته باشد. شما باید آماده باشید تا در هر شرایطی مانند یک تیم عمل کنید. برنامه ریزی زیاد از حد هم ممکن است فشارهای غیرضروری بر روی شما وارد کند. پس گاهی از برنامه ها فاصله بگیرید و خود را به شرایط بسپارید.

در سفر عجله نکنید

همواره به خاطر داشته باشید که در سفر نیازی به عجله کردن ندارید. شما هر دو برای آرامش و استراحت به سفر آمده اید. اگر جاهای تماشای بسیار زیاد هستند و یکی از شما خسته می گردد برای تماشا همه آن ها عجله نکنید. کمی استراحت کنید، یک نوشیدنی بنوشید تا برای ادامه انرژی بگیرید. نیم ساعت استراحت به شما انرژی مضاعف می دهد. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

یکدیگر را مقصر ندانید

زمانی که به اختلاف می خورید باید به خاطر داشته باشید که شما در یک تیم هستید. پیدا کردن این که چه کسی درست می گوید و چه کسی غلط یا این که چگونه به این اختلاف نظر رسیده اید تنها وقت شما را تلف می نماید. آنچه مهم است این است که راه چارهی برای مشکل تان پیدا کنید. پیدا کردن راه چاره تنها با هم فکری به دست می آید نه با پیدا کردن مقصر.

در هر موقعیتی آرامش خود را حفظ کنید

گم شدن در سفر بدترین اتفاقی است که می تولند برای شما بیافتد اما زمانی که همسر شما در حال پیدا کردن راستا است نباید با نام بردن خیابان های مختلف حواس او را پرت کنید. این کار نه تنها کمکی نمی نماید بلکه شرایط را بدتر می سازد. سعی کنید در هر شرایطی آرام باشید، از نقشه گوگل بهره ببرید، یا از افراد محلی آدرس صحیح را بپرسید.

استراحت را از قلم نیاندازید

نداشتن خواب کافی در شب قبل از پرواز روی اعصاب شما تاثیر می گذارد. اگر شما یا همسرتان بدخلق یا خسته هستید، یک خواب کوتاه می تواند خلق و خوی شما را به حالت عادی بازگرداند و باعث گردد یک آغاز پرانرژی داشته باشید.

هدف سفر خود را به خاطر داشته باشید

شما باید بدانید که چرا با یکدیگر به این سفر آمده اید. سعی کنید با رعایت این نکات و کنار گذاشتن اختلافات کوچک در طول سفر از لحظه لحظه آن لذت ببرید و با رفتارتان نه تنها خاطرات خوبی را رقم بزنید بلکه به همسرتان نشان دهید که چقدر به او اهمیت می دهید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1931

به "راهکارهای اولین سفر مشترک زندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکارهای اولین سفر مشترک زندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید