دستور فروش فوری ستاره بارسا صادر شد

به گزارش مجله اندیشه، کمیته ریاست موقت بارسلونا به مدیریت ورزشی باشگاه توصیه کرده است که مقدمات جدایی فیلیپ کوتینیو در زمستان را فراهم کنند.

دستور فروش فوری ستاره بارسا صادر شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از انتقال قرضی فیلیپ کوتینیو به بایرن مونیخ در جابجایی تابستانی گذشته، این ستاره برزیلی در ابتدا نمایش های خوبی را در باشگاه آلمانی ارائه داد تا جایی که گفته شد در صورت ادامه این فرایند، بایرنی ها قطعاً قرارداد این بازیکن را دائمی خواهند کرد اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد و سران بایرن چندی پیش به شکل رسمی اعلام کردند که علاقه ای به این کار ندارند.

کوتینیو تا پایان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در بایرن مونیخ باقی ماند و با این تیم قهرمان نیز شد اما پس از آن دوباره به بارسلونا بازگشت. در ابتدا به نظر نمی رسید که باشگاه کاتالانی علاقه ای به حفظ این بازیکن داشته باشد و اینکه قصد دارد او را به منظور تامین منابع مالی برای خریدهای دیگر به فروش برساند. آرسنال گزینه جدی برای ستاره برزیلی بود اما با منصوب شدن رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید، همه چیز تفاوت کرد و کوتینیو ماندنی شد.

او در تمرینات و بازی های پیش فصل توانست رضایت کومان را جلب کند و در نهایت ماندنی شد. کوتینیو در ابتدای فصل هم خوش درخشید و یک گل حساس به سویا زد ولی رفته رفته افت کرد و حالا پدری گونزالس است که در میانه میدان تبدیل به ستاره درخشان بارسا شده و کوتینیو تحت سایه یک بازیکن 18 ساله قرار گرفته است.

امروز دیاریو آرا کاتالونیا ادعا کرد که کارلس توسکتس رئیس کمیته موقت بارسلونا به رامون پلانس مدیر ورزشی توصیه کرده است که تا قبل از 24 ژانویه(5 بهمن) روز انتخابات ریاست بارسا تمام مقدمات جدایی کوتینیو را فراهم کرده باشد تا رئیس بعدی بتواند آن را اجرایی کند.

طبق اساسنامه های بارسلونا کمیته ریاست توان اجرایی ندارد و نمی تواند اقدام به خرید و فروش بازیکن کند و در واقع توسکتس قصد دارد کوتینیو را به دلیل مسائل مالی وارد فهرست فروش زمستانی کند اما نهایی شدن این اتفاق را به رئیس بعدی واگذار خواهد کرد.

بارسا قصد دارد با پول حاصل از فروش کوتینیو اقدام به جذب ممفیس دیپای و اریک گارسیا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1427

به "دستور فروش فوری ستاره بارسا صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور فروش فوری ستاره بارسا صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید