حضور قهرمانان Avengers در نسخه جدید Fortnite

به گزارش مجله اندیشه، شرکت Epic Games نسخه جدیدی از بازی Fortnite را عرضه نموده است که در آن قهرمانان فیلم Avengers هم حضور دارند.

حضور قهرمانان Avengers در نسخه جدید Fortnite

به گزارش خبرنگار ، شرکت بازی سازی Epic Games مدتی یک تیزر را پخش می کرد که قهرمانان بازی معروف این شرکت یعنی Fortnite با تانوس، شخصیت منفی فیلم Avengers مبارزه می نمایند. بالاخره پس از مدت ها انتظار معین شد که این کراس اور مربوط به زمانی است که فیلم جدید Avengers: Endgame روی پرده های سینما برود. حالا که این فیلم در حال اکران در سینما های اقصی نقاط دنیا است، Epic Games نسخه جدید (8.50) بازی Fortnite را عرضه نموده است که قهرمانان این بازی را در لباس قهرمانان Avengers نشان می دهد و با تانوس مبارزه می نمایند.

این نسخه از بازی پرطرفدار، Fortnite Endgame LTM نام دارد که دچار تغییراتی هم نسبت به نسخه های قبل شده است. بازی نمایندگانی که در این بتل رویال هستند به دو تیم تقسیم می شوند. تیم تانوس و همراهانش که از روی شخصیت های داخل فیلم ساخته شده اند، باید از شش سنگ ابدیت خود محافظت نمایند و آن را از دست ندهند و رقیبان آن ها که شخصیت های اصلی بازی با لباس های انتقام جویان هستند، باید آن ها را شکست دهند تا در این جنگ پیروز شوند.

در شروع این نسخه از بازی، قهرمانان باید از نقشه گنج خود که در اختیار آن ها قرار داده شده، استفاده نمایند و لباس ها و تجهیزات انتقام جویان را پیدا نمایند که در نقشه مخفی شده اند. این تجهیزات شامل سپر کاپیتان آمریکا، دستکش های مرد آهنی هستند که می توانند به دشمنان آسیب بیشتری بزنند. علاوه بر این هر تیمی که تعداد دفعات بیشتری ببرد، می تواند قدرت های بیشتری داشته باشد و می توانند شخصیت های خود را شخصی سازی نمایند. همچنین در این نسخه از Fortnite، چالش های زیادی ارائه خواهد شد. گفته می گردد این چالش ها قرار است هر دو روز یکبار ارائه شوند و هر شخصی که بتواند ده چالش را به طور کامل انجام دهد، در بازی به یک گلایدر Quinjet مخصوص خواهد رسید

لازم به ذکر است؛ این اولین باری نیست که Epic Games از فیلم انتقام جویان استفاده می نماید، چرا که پیش از این، یک نسخه از Fortnite را با تم انتقام جویان: جنگ ابدیت منتشر نموده بود.

عنوان PUBG دوباره به کشور نپال برگشت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 186

به "حضور قهرمانان Avengers در نسخه جدید Fortnite" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور قهرمانان Avengers در نسخه جدید Fortnite"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید