تور ارزان ایتالیا: جام حذفی ایتالیا، یوونتوس با گل به خودی بازیکن حریف به فینال نزدیک شد

به گزارش مجله اندیشه، بانوی پیر به لطف گل به خودی دیرهنگام بازیکن حریف، فیورنتینا را در یک بازی خارج از خانه از دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا شکست داد.

تور ارزان ایتالیا: جام حذفی ایتالیا، یوونتوس با گل به خودی بازیکن حریف به فینال نزدیک شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در دومین و آخرین بازی مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال یوونتوس میهمان فیورنتینا بود که این بازی با پیروزی یک بر صفر تیم تورینی به انتها رسید.

این اولین بازگشت دوشان ولاهوویچ مهاجم صرب نو یوونتوس به خانه تیم سابقش پس از جدایی از آن در پنجره نقل وانتقالات زمستانی امسال بود که در آن نتوانست گلزنی کند. هم تیمی های او نیز تا انتها 90 دقیقه از عهده این کار برنیامدند، اما باز هم بانوی پیر برنده بازی شد، چرا که لورنزو ونوتی بازیکن حریف در دقیقه نخست وقت های تلف شده نیمه دوم به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

بازی های دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا روزی های 31 فروردین و یکم اردیبهشت سال 1401 برگزار می گردد که در بازی نخست اینتر میزبان میلان خواهد بود (بازی رفت این دو تیم بدون گل تمام شد) و در بازی دوم، یوونتوس از فیورنتینا پذیرایی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2070

به "تور ارزان ایتالیا: جام حذفی ایتالیا، یوونتوس با گل به خودی بازیکن حریف به فینال نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: جام حذفی ایتالیا، یوونتوس با گل به خودی بازیکن حریف به فینال نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید