ایران درمسابقات بین المللی کشتی نونهالان و نوجوانان قهرمان شد

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگاران، پس از سه روز میزبانی شایسته شهر الوند در استان قزوین بیست و دومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد و فرنگی در رده نونهالان و نوجوانان با قهرمانی قاطع تیم کشورمان به پایان رسید و ایران بر سکوی نخست ایستاد.

ایران درمسابقات بین المللی کشتی نونهالان و نوجوانان قهرمان شد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

در پایان این مسابقات در کشتی آزاد تیم ایران با کسب 245 امتیاز به عنوان نخست رسید و تیم قرقیزستان با 97 امتیاز در رده دوم جای گرفت و آذربایجان با کسب 73 امتیاز درجایگاه سوم قرار گرفت.

در کشتی فرنگی هم تیم ایران با 235 امتیاز قهرمان شد و بر سکوی نخست ایستاد و تیم های قرقیزستان و ارمنستان به ترتیب با 137 و 101 امتیاز به رده های دوم و سوم دست یافتند.

در این رقابت ها در مجموع کشتی گیران نونهال و نوجوان کشورمان در دو بخش آزاد و فرنگی توانستند قهرمان مسابقات کشتی بین المللی جام کودک شوند.

در بیست و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی روز جهانی کودک که در سالن یادگار امام شهر الوند برگزار گشت، در مجموع 202 کشتی گیر داخلی و خارجی از کشورهای قرقیزستان، ارمنستان، تاجیکستان، ترکمنستان و آذربایجان با هم رقابت کردند.

این مسابقات با همکاری فدراسیون کشتی و شهرداری الوند به مدت سه روز در ورزشگاه یادگار امام شهر الوند و با استقبال خوب تماشاگران برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 626

به "ایران درمسابقات بین المللی کشتی نونهالان و نوجوانان قهرمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران درمسابقات بین المللی کشتی نونهالان و نوجوانان قهرمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید