آدرنالین خون خود را با این مسیرهای رویایی ریلی بالا ببرید

به گزارش مجله اندیشه، فرقی نمی کند در کجای این کشور و دنیا زندگی می کنید، اگر هدف خود در سفر را بر روی ایمنی، سرعت و امکانات بنا نموده اید، بلیط قطار را در بین سایر وسایل نقلیه انتخاب کنید.

آدرنالین خون خود را با این مسیرهای رویایی ریلی بالا ببرید

سفر به جهتهای زیبا با قطار

سفر همواره برای انسان ها از جذابیت خاصی برخوردار بوده است. در هر کجای دنیا که باشید اگر از مکان زندگی خود نقل مکان نکنید، از دست روزمرگی ها و فشارهای روانی در امان نخواهید بود. برای این کار مستلزم سفر به نقاط دور و نزدیک خواهید بود.

مقصدهای مختلفی پیش روی هر انسانی وجود دارد. مردمان خونگرم جنوب دوست دارند به نقاط سرسبز شمالی سفر کنند و هموطنان بی نظیر شمالی به مناطق تاریخی، بسیاری از مسافران نیز دوست دارند مناطق مختلف زیبای دنیا را نظراه کنند.

فرقی نمی کند در کجای این کشور و دنیا زندگی می کنید، اگر هدف خود در سفر را بر روی ایمنی، سرعت و امکانات بنا نموده اید، بلیط قطار را در بین سایر وسایل نقلیه انتخاب کنید.

مسافرت با قطار همواره امنیت بالایی و امکانات بی نظیری را با خود به همراه داشته است. کسانی که بلیط قطار را برای سفرهای خود خریداری نموده اند، سفر با این وسیله نقلیه را هرگز فراموش نخواهند کرد. در این مطلب چند جهت زیبای ریلی دنیا در پاییز را معرفی خواهیم کرد.

عبور از کوه های راکی و رود تامسون

یکی از مناظر بسیار دیدنی و رویایی که در دنیا می توان با قطار آن را مشاهده کرد، کوه های راکی در کانادا است. این جهت که طولانی ترین جهت ریلی در کانادا به شمار می رود، سالانه گردشگران زیادی را از این باب به خود اختصاص می دهد. این قطار علاوه بر کوه راکی شهر زیبای ونکوور و رود تامسون را پشت سر می گذارد.

قطار Durango & Silverton Narrow Gauge Railroad

بسیاری از ما عاشق طبیعت و گشت و گذار در آن هستیم. برای دیدن طبیعت در سفر با قطار باید سری هم به قطار Durango & Silverton Narrow Gauge Railroad در آمریکا بزنید. این قطار طبیعت های شگفت انگیز امریکا را به دیدگان مسافران هدیه می دهد. این قطار از جهتهایی چون کوهستان ها کلرادو، رودخانه آنیماس و راه ها قدیمی عبور می کند. خرید بلیط قطار این نوع جهتها می تواند لحظات شیرینی را برای سفر رقم بزند.

طولانی ترین جهت ریلی دنیا

یکی دیگر از کشورهایی که می تواند با قطارهای خود مسافران را شگفت زده کند، روسیه است. کشور روسیه خطوط ریلی را در کشور بنا نموده که وسعت بسیار زیادی دارد. این جهت ریلی طولانی ترین جهت ریلی در دنیا به شمار می رود و عرض کشور روسیه را طی می کند. بزرگترین دریاچه آب شیرین دنیا دریاچه بایکال، جنگل، کوه و خانه های قدیمی در این جهت ریلی واقع شده است.

عبور از کوه های آلپ

سوئیس دیگر کشوری است که می تواند با جهت ریلی زیبای خود که از بلورهای یخی تشکیل شده شما را غافلگیر کند. اگر دوست دارید محو تماشای کوه هایی همواره پوشیده از برق و درختانی سفید رو به رو شوید، قطار های کوه آلپ را برای سفر انتخاب نمایید. این قطار از میان کوه آلپ گذر خواهد نمود و زیبایی های شگفت انگیزی از برف و یخ را به نمایش خواهد گذاشت.

با این قطار حیوانات را از نزدیک ببینید

قطارهایی در دنیا وجود دارند که در جهتشان می توان حیوانات مختلف را از نزدیک مشاهده کرد. این قطارها یادگاری های شیرینی از حیوانات را برای مسافران بر جای خواهند گذاشت. راه آهن گرند کانیون که در سال 1901 افتتاح شد در جهت خود از جنگل ها و مناطقی عبور می کند که حیواناتی مانند شیر، ببر، آهو و پرندگان مختلف را می توان از نزدیک مشاهده کرد. جهتهای بی نظیر بسیار زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که با قطار می توان از آنها عبور کرد و نهایت لذت را برد. برای اشنایی با این جهتها و سایر مطالب جذاب به مجله تیک بان مراجعه کنید. سایت تیک بان یکی از بهترین سایت های ارائه کننده بلیط قطار می باشد.

تیک بان ساده ترین سایت فروش بلیط قطار است که در کمترین زمان و بهترین هزینه ممکن در آن بلیط هر جهتی را بخرید و مهم تر از همه پشتیبانی 24 شوید. بلیط ارزان قطار قطارهای داخلی، استرداد سریع بلیط قطار، رزرو سریع بلیط و چک کردن سریع موجودی بلیط قطار از ویژگی تیک بان است. قبل از اینکه قطار سوت بزند بلیط خود را از تیک بان بخرید.

منبع: نمناک
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 944

به "آدرنالین خون خود را با این مسیرهای رویایی ریلی بالا ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدرنالین خون خود را با این مسیرهای رویایی ریلی بالا ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید