یونس دلفی: به دنبال برد مقابل قطر هستیم، شرایط اردوی تیم امید عالی است

به گزارش مجله اندیشه، یونس دلفی، مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان تأکید کرد این تیم به دنبال پیروزی مقابل قطر و قهرمانی در تورنمنت جهارجانبه این کشور است.

یونس دلفی: به دنبال برد مقابل قطر هستیم، شرایط اردوی تیم امید عالی است

به گزارش خبرنگاران، یونس دلفی، بازیکن تیم امید کشورمان درباره پیروزی تیم امید ایران مقابل کویت در تورنمنت قطر گفت: بازی با کویت را خوب آغاز کردیم و توانستیم به گل اول برسیم، اما در بازی با تاجیکستان روی اشتباهات نتیجه را واگذار کردیم. در هر صورت این اتفاقات پیش می آید و فوتبال، بازی اشتباهات است.

وی اضافه نمود: در بازی با کویت هدف مان این بود که اشتباهات دیدار نخست را تکرار نکنیم و شکست مقابل تاجیکستان را جبران کنیم. در بازی پایانی با قطر هم به دنبال برد هستیم تا این تورنمنت را با موفقیت تمام کنیم. شاید نتوانیم قهرمان شویم، اما کوشش مان را می کنیم و امیدواریم کویت در بازی آخر تاجیکستان را شکست دهد تا ما قهرمان شویم.

مهاجم تیم ملی کشورمان در ادامه توضیح داد: ما با قطری بازی داریم که میزبان مسابقات است و برای خودش اَبرقدرتی است. کوشش می کنیم خودمان را برای این مسابقه آماده کنیم. به طور کلی بازی های بین المللی از لحاظ تاکتیکی و روحی یاری زیادی به بچه ها می نماید. خدا را شکر قطر امکانات خوبی دارد و همه چیز در این اردو عالی است و روال خوبی را طی می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 129

به "یونس دلفی: به دنبال برد مقابل قطر هستیم، شرایط اردوی تیم امید عالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونس دلفی: به دنبال برد مقابل قطر هستیم، شرایط اردوی تیم امید عالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید