نائب رئیس فدراسیون کشتی: خوشحالم که کشتی گیران دل مردم را شاد کرد

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، حمید بنی تمیم پس از سرانجام مسابقات درباره عملکرد کشتی گیران گفت: در نجموع خیلی خوب بود تعداد مدال قابل توجهی کشتی بدست آورد. امیدوارم در ادامه هم باقی رشته ها بتوانند دل مردم را شاد نمایند. پیش بینی ما در کشتی گیران آزاد و فرنگی تقریبا همین بود که شکر خدا بچه ها عملکرد بهتری داشتند. خوشحالم که پنج مدال طلا و سه برنز کشتی دل مردم را شاد کرد و بچه ها توانستند نتیجه زحماتشان را ببینند.

نائب رئیس فدراسیون کشتی: خوشحالم که کشتی گیران دل مردم را شاد کرد

نائب رییس فدراسیون در رابطه با ناداوری های فاحش در برخی از کشتی های نماینده های ایران گفت: تا زمانی که سیستم داوری به این صورت است و داوران می توانند به راحتی در مسابقه تاثیرگذار باشند این شرایط وجود دارد. متاسفانه برخی ها برای منافع خود و کشوشان کوشش می نمایند برای همین شاهد ناداوری هستیم. چیزی خیلی اهمیت دارد این است که ملی پوشان ما تمام کوشششان را کردند و بنظرم نتیجه قابل تحسینی هم کسب کردند.

بنی تمیم در پاسخ به اینکه جوایز پای سکوی کشتی گیران پرداخت گردیده است یا خیر گفت: مسئولین کمیته ملی المپیک جوایز کشتی گیران آزاد را با اتمام مسابقات پرداخت کردند و جوایز کشتی گیران فرنگی هم قبل از بازگشت آنها پرداخت خواهد شد.

نائب رییس فدراسیون در سرانجام گفت: باتوجه به محدودیتی که برای جامعه خبری وجود داشت کوشش این عزیزان ستودنی است ولی ای کاش روی اصول کار کنیم تا به شان خبرنگاران خدشه ای وارد نشود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 7

به "نائب رئیس فدراسیون کشتی: خوشحالم که کشتی گیران دل مردم را شاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نائب رئیس فدراسیون کشتی: خوشحالم که کشتی گیران دل مردم را شاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید