مسئولان همسان سازی حقوق بازنشستگان را اجرا نمایند

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگاران، همایش پیاده روی خانوادگی مستمری بگیران و آیین تکریم منتخبین بازنشسته استانی روز یکشنبه با حضور سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، علی نصیری مدیرکل تامین اجتماعی استان، بابایی مدیرکل درمان استان، محمد اسدی دبیر کانون عالی بازنشستگان کشوری، امیر رضایی رئیس هیئت ورزش های همگانی استان در ورزشگاه 15 هزار نفری قزوین برگزار گردید.

مسئولان همسان سازی حقوق بازنشستگان را اجرا نمایند

محمد اسدی در این مراسم با تشکر از حضور بازنشستگان و خانواده آنها در همایش پیاده روی اظهارداشت: بازنشستگان امروز در شرایط معیشتی سختی هستند و در بخش های مختلف با تنگنا مواجهند و از مسئولان انتظار می رود برای حل آنها اقدام نمایند.

وی اضافه نمود: مردم و بازنشستگان از مسئولان نظام انتظار دارند صادق باشند و وعده نشدنی به مردم ندهند زیرا موجب بدبینی و بی اعتمادی آنها می گردد.

دبیرکانون عالی بازنشستگان کشوری توضیح داد: با توجه به تورم در حال حاضر حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران جوابگو نیست و حتی کرایه یک واحخد مسکونی نیست و باید برای آن تدبیر گردد.

اسدی اعلام کرد: اجرانشدن همسان سازی حقوق بازنشستگان، پرداخت نشدن بموقع آن از دیگر دغدغه های مستمری بگیران است و در این میان پرداخت وام های یک میلیون تومان به هیچ وجه جوابگوی نیازها نیست.

وی گفت: در استان قزوین بیش از 70 هزار بازنشسته داریم که تعداد وام تعلق گرفته 150 مورد است که بسیار کم است و جوابگوی نیازها نیست.

اسدی خروج 100 قلم دارو از تعهدات بیمه ها را از دیگر نگراتنی های بازنشستگان دانست و یادآورشد: در کشور حدود 3 میلیون و 400 هزار نفر بازنشسته داریمه که ماهانه 5 هزار میلیارد تومان برای حقوق آنها پرئاخت می گردد که این رقم در استان برای 70 هزار بازنشسته بالغ بر 130 میلیارد تومان است.

اعزام سالانه 1200 نفر به مشهد مقدس وی اعلام کرد: در اجرای طرح کرامت سالانه تعداد 30 هزار نفر از بازنشستگان به صورت رایگان به مشهد مقدس اعزام می شوند که سهمه استان حدود 700 نفر است اما تلاتش نموده ایم و از دو سال گذشته سهمیه استان را به 1200 زائر افزایش داده ایم.

در ادامه از محمد اسدی به عنوان بازنشسته نمونه کشوری و سید ابوالقاسم هاشمی و قاسم غیاثوند به عنوان بازنشستگان نمونه استانی تجلیل شد.

در این مراسم بیش از 100 هدیه نقدی به قید قرعه به شرکت نمایندگان در پیاده روی خانوادگی بازنشستگان اهدا شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 32

به "مسئولان همسان سازی حقوق بازنشستگان را اجرا نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان همسان سازی حقوق بازنشستگان را اجرا نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید