فوتبال دنیا، اسپالتی: اینتر در حفظ تمرکز مشکل دارد، واکنش احساسی بروزوویچ باعث اخراجش شد

به گزارش مجله اندیشه، سرمربی تیم فوتبال اینتر شکست سنگین تیمش در خانه آتالانتا را به وجود یک مشکل مزمن در این تیم ربط داد.

فوتبال دنیا، اسپالتی: اینتر در حفظ تمرکز مشکل دارد، واکنش احساسی بروزوویچ باعث اخراجش شد

به گزارش خبرنگاران، نوار پیروزی های متوالی تیم فوتبال اینتر در سری A که تعدادش به هفت رسیده بود، امشب (یکشنبه) قطع شد و به شیوه ای بدی هم این رخ داد چرا که شاگردان لوچانو اسپالتی با ارائه یک بازی ضعیف، در خانه آتالانتا با نتیجه 4 بر یک تن به شکست دادند. اینتر با قبول این شکست نه تنها 3 امتیاز بازی بلکه عنوان تیم دارنده بهترین خط دفاعی لیگ را هم از دست داد و از حیث تفاضل گل هم نسبت به ناپولی رده دومی وضعیت بدتری پیدا کرد.

اسپالتی بعد از سومین شکست این فصل تیمش به شبکه DAZN گفت: متأسفانه به نظر می رسید که ما نمی توانیم تمرکزمان را برای مدتی طولانی حفظ کنیم و همین موضوع هم سبب شد که ما به حریف فضای اضافه بدهیم و کنترل بازی از دست مان خارج گردد. ما بیش از اندازه بازی را ساده فرض کردیم و زمانی که حریف تیمی با انگیزه و منظم مثل آتالانتا باشد، کار سخت تر هم می گردد.

اینتر در همان نیمه اول بازی هم می توانست با اختلاف بازنده بازی باشد اما عملکرد خوب سمیر هاندانوویچ درون دروازه، تیرک و ضربات ضعیف بازیکنان آتالانتا مانع از رخ دادن این اتفاق شد. اگرچه مائورو ایکاردی با گلزنی اینتر را پس از دریافت گل به بازی برگراند اما در نهایت نراتزوری دست خالی به خانه برگشت. جدول رده بندی سری A

اسپالتی ادامه داد: بازی بعد از گل تساوی ما در همان جهتی داشت پیش می رفت که ما می خواستیم، همان جهتی که از ابتدای بازی امیدوار بودیم در آن حرکت کنیم اما ما در نبردهای نفر به نفر بیش از اندازه بازنده بودیم و جای گیری بازیکنان مان هم اشتباه بود. آتالانتا اما رویکردی که از ابتدای بازی داشت را حفظ کرد و با وجود فشاری که ما از میانه میدان به این تیم آوردیم، مقاومت کرد. آن موقع بود که یک بار دیگر تمرکز بازیکنان ما از بین رفت و آتالانتا از ضربات آغاز مجدد استفاده کرد.

علاوه بر شکست، اینتر هافبک کرواتش مارسلو بروزوویچ را هم به دلیل دریافت کارت زرد دوم در دقایق پایانی از دست داد و او برای بازی هفته سیزدهم سری A مقابل فروزینونه محروم خواهد بود.

اسپالتی درباره این اتفاق هم تأکید کرد: به نظر من که بروزوویچ مرتکب خطای زشتی نشد. در آن لحظه ای که این اتفاق رخ داد، هر بازیکنی ممکن است یک واکنش احساسی نشان دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 87

به "فوتبال دنیا، اسپالتی: اینتر در حفظ تمرکز مشکل دارد، واکنش احساسی بروزوویچ باعث اخراجش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، اسپالتی: اینتر در حفظ تمرکز مشکل دارد، واکنش احساسی بروزوویچ باعث اخراجش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید