سیمئونه: نیمار را به ام باپه ترجیح می دهم

به گزارش مجله اندیشه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید مهاجم برزیلی را به ستاره جوان فرانسوی ترجیح داد.

سیمئونه: نیمار را به ام باپه ترجیح می دهم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، دیگو پابلو سیمئونه اغلب عادت ندارد به جز نشست های خبری با رسانه ها صحبت کند. سرمربی اتلتیکومادرید با این حال در برنامه ال پارتیداسو شبکه کوپه حاضر شد و درباره اتلتیکومادرید و دیگر موضوعات صحبت کرد.

فینال لیگ قهرمانان اروپا سال 2019 در واندا متروپولیتانو برگزار خواهد شد. سرمربی اتلتیکو گفت : اتفاق زیبایی است. برای رسیدن به این هدف باید گام به گام پیش برویم. فصل گذشته ضربه سختی خوردیم و اکنون فرصت نداریم به فراتر از دیدار با موناکو فکر کنیم.

سرمربی آرژانتینی در مورد برگزاری لالیگا در آمریکا اظهار کرد: زمانی که این موضوع کاملا معین شد درباره اش صحبت خواهم کرد. اکنون تنها شایعاتی وجود دارد و ترجیح می دهم سکوت کنم.

فیفا دیروز (دوشنبه) فهرست 55 نامزد تیم برتر سال را منتشر کرد که در میان دروازه بانان نام یان اوبلاک دیده نمی شد. سیمئونه در این رابطه اظهار کرد: درست است که اوبلاک در این فهرست حضور ندارد اما همه جهان از او به عنوان بهترین دروازه بان جهان یاد می نمایند. باور نکردنی است که او در میان 55 نامزد حضور ندارد. در این شرایط اوبلاک تنها باید به روند صعودی خود ادامه دهد.

فیفا آنتوان گریزمان را در میان سه نامزد نهایی The Best قرار نداد. سرمربی اتلتیکومادرید گفت : توضیحی درباره این اتفاق وجود ندارد. گریزمان قهرمان جهان، سوپر جام اروپا، لیگ اروپا، نایب قهرمان لالیگا، بهترین بازیکن فینال جام جهانی و لیگ اروپا شد. او در سالی که گذشت بهترین بازیکن جهان بود. اتفاق تلخی است که در میان سه نامزد نهایی حضور ندارد. ما نمی خواهیم این اتفاق را به خاطر این که برای اتلتیکو بازی می نماید بدانیم. پیش از این چنین اتفاقی برای تیبو کورتوا نیز اتفاق افتاده بود. این انتخاب کمی بازیکن را دلسرد می نماید. با این حال من مطمئن هستم که گریزمان بهترین بازیکن فصل گذشته بود.

سرمربی آرژانتینی هشتمین فصل حضور خود را در اتلتیکو تجربه می نماید، او گفت : همان طور که در آغاز کارم اعلام کردم همیشه با این تصور پیش می روم که می توانند فردا مرا اخراج نمایند. این قاعده ای است که من دارم. امسال چالش بزرگی را پیش رو داریم چون از بازیکنانی برخورداریم که ویژگی های متفاوتی دارند باید کاری کنیم آنها پیشرفت نمایند و خود را با تیم وفق دهند. این موضوع به من انگیزه می دهد، زمانی که چالش ها وجود دارند من به وجد می آیم.

او در ادامه اضافه کرد: اتلتیکومادرید می تواند از من خسته شود و سران باشگاه من را فردا اخراج نمایند. فوتبال این چنین است. همه چیز عوض می شود. سائول نیگس در جام جهانی حتی یک بازی انجام نداد اما اکنون برای تیم ملی بازی می نماید. من از بودن در این باشگاه خشنود هستم چون می دانم اتلتیکو چه می خواهد و در امسال تیم خود را به خوبی تقویت کرد تا به پیشرفت خود ادامه دهد. علاوه بر این ما یک ورزشگاه بزرگ داریم و کادر فنی چالش بزرگی را پیش رو دارد.

سرمربی روخی بلانکو در مورد هدف تیمش در لالیگا گفت : می خواهیم جزو سه تیم برتر باشیم. پیش از این چیز دیگری می گفتیم چون پیشرفت نموده ایم. می توانیم با خیال راحت در رتبه سوم قرار بگیریم. از لحاظ نتایج بدتر از رئال مادرید و بارسلونا نیستیم اما از لحاظ ویژگی های فردی بازیکنان این چنین است. با مادرید بدون کریستیانو رونالدو به سطح این تیم نزدیک شدیم.

جیو سیمئونه در نخستین دیدارش با پیراهن تیم ملی آرژانتین توانست گلزنی کند. سرمربی اتلتیکومادرید در مورد عملکرد فرزندش گفت : در هتل حضور داشتیم و آرژانتین بازی را خوب آغاز کرد. من از حضور فرزندم در تیم ملی به وجد آمدم. جیو تمام ویژگی هایی را که من می خواهم را دارد اما هرگز نخواستم او را به اتلتیکو بیاورم. حضور فرزندنت در تیمت کار کردن را سخت می نماید. هر کسی یک روشی دارد. شاید در 5 یا 6 سال آینده شرایط عوض شود. او تمام ویژگی هایی که من دوست دارم یک مهاجم داشته باشد را دارد. شاید روزی برای اتلتیکومادرید بازی کند و شاید هم پیراهن رئال مادرید را بر تن کند. باید از فرزندم درباره آینده اش بپرسید.

سیمئونه در ادامه به کورتوا اشاره نمود و گفت : اگر او اکنون در تیم من حضور داشت، در ترکیب اصلی بازی نمی کرد چون اوبلاک بهترین دروازه بان جهان است.

سرمربی آرژانتینی در مورد عملکرد گریزمان در آغاز فصل اظهار کرد: او بازی متفاوتی را به نمایش می گذارد. اکنون از کار مهم خود یعنی گلزنی دور گردیده است. او 18 روز در تعطیلات حضور داشت و زمان می برد تا به سطح مورد نظرش باز شود.

سرمربی قرمز و سفیدپوشان از میان نیمار و کیلیان ام باپه، مهاجم برزیلی را انتخاب کرد. او گفت : نیمار را ترجیح می دهم البته زمانی که در بارسلونای لوییس انریکه حضور داشت. در بازی هایی که باید تمام کوشش خود را به کار می برد این کار را انجام می داد. ام باپه بازی اش بر اساس توانایی های فردی اش است اما نیمار در خدمت تیم خود است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 35

به "سیمئونه: نیمار را به ام باپه ترجیح می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: نیمار را به ام باپه ترجیح می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید