5 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در چین

به گزارش مجله اندیشه، منابع بهداشتی چین از مبتلا شدن پنج فرد جدید به ویروس کرونا در این کشور خبر دادند.

5 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در چین

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، چین پنج مورد جدید ابتلای به ویروس کرونا در روز گذشته را به ثبت رساند. به گزارش کمیسیون بهداشت چین که امروز منتشر شد آمار روز گذشته در مقایسه با روز قبل از آن که 6 نفر گزارش شده بود کاهش یافته است.

پنج نفر از مبتلایان جدید به وسیله انتقال محلی به این ویروس مبتلا شده و منشا ابتلای یک مورد نیز از خارج چین بوده که به وسیله مسافران ورودی به او انتقال یافته است.

تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا تا به امروز 82965 نفر اعلام شده و 4634 نفر نیز جان خود را بر سر ابتلا به کووید-19 از دست داده اند.

از سوی دیگر تلاشها برای یافتن درمان ویروس کرونا در چین همچنان ادامه دارد. سنی شی مدیر مرکز نوآوری ژنتیکی دانشگاه پکن بیان کرد که دانشمندان این مرکز تحقیقاتی دارویی را برای کوتاه تر کردن دوره درمان بیماری کووید-19 و افزایش ایمنی کوتاه مدت بدن افراد در برابر ویروس کرونا ساخته اند.

مدیر مرکز نوآوری ژنتیکی دانشگاه پکن درباره این داروی جدید به خبرنگاران گفت: این دارو تنها پس از پنج روز نتایج مثبتی را بر موش های آزمایشگاهی آلوده به ویروس کرونا نشان داده و برنامه ریزی برای آزمایش کردن این دارو بر روی انسان به سرعت در جریان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1049

به "5 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید