13 تیم در سی وسومین تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان شرکت می نمایند

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگاران، حبیب ستوده نژاد اضافه نمود: هشت تیم خارجی تارتا ایزورکس (بلژیک)، تیم ملی روسیه، استاکی تکنوراما (لیتوانی)، سینوری باکو(آذربایجان)، وینو کیا موتورز (قزاقستان)، آلکتو(هلند)، بایک اید (آلمان)، اسپارتاگ پراگ (چک) برای حضور در سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان اعلام آمادگی نموده اند.

13 تیم در سی وسومین تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان شرکت می نمایند

وی گفت: تیم های داخلی حاضر در این مسابقات نیز شامل تیم ملی ب دوچرخه سواری ایران، تیم پیشگامان یزد، تیم شهرداری تبریز و همچنین تیم های دی اف دی و آیگون هستند.

ستوده نژاد در خصوص حضور تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز اذعان کرد: با توجه به اخبار منتشر گردیده مبنی بر ممنموعیت حضور تیم های شهرداری تبریز در مسابقات قهرمانی، در آخرین گفتگویی که با بهمن عبدی، قائم مقام سازمان ورزش شهرداری تبریز انجام دادیم، وی از حضور بالقوه این تیم در سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان اطلاع داد و عنوان داشت که نام تیم شهرداری تبریز به دلیل رویداد تبریز 2018 از قبل ثبت گردیده است.

جانشین سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان در پاسخ به این سوال که منابع ارزی جوایز این دور از مسابقات چگونه تامین می گردد، مطرح کرد: طی نامه ای که از وزارت ورزش و جوانان در مورد تامین منابع ارزی سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان کسب تکلیف کردیم، با موافقت و مساعدت خود وزارت ورزش و جوانان این مسابقات به خوبی و در وقت مقرر برگزار خواهد شد.

وی یادآوری کرد: هدف ما این است که میزبانی شایسته برای این تور باشیم و کوشش می کنیم همچون سال های گذشته میزبان شایسته ای برای میهمانان داخلی و خارجی تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان باشیم.

ستوده نژاد همکاری و مشارکت نزدیک سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در برگزاری سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان را از دیگر اتفاقات خوب و جدید این دور از رقابت ها مطرح کرد و اضافه کرد: با توجه به ابلاغ معاون وزیر ورزش و جوانان، مدیران کل و معاونان ورزش و جوانان استان های آذربایجان غربی و اردبیل نیز جزو چارت تشکیلاتی تور سی و سوم خواهند بود.

وی بیان نمود: تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان یک رویداد مهم بین المللی بوده و ضروری است که به بهترین نحو ممکن برگزار گردد و من از طرف اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی آمادگی این استان را برای مشارکت در برگزاری این تور اعلام می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 46

به "13 تیم در سی وسومین تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان شرکت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 تیم در سی وسومین تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان شرکت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید