11 واحد دانشگاهی در شهرستان ملایر فعال است

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگاران، باب الله فتحی ظهر شنبه در نشستی با رئیس دانشگاه پیغام نور ملایر مطرح نمود: ملایر با دارا بودن 11 واحد دانشگاهی و حدود 15 هزار دانشجو به عنوان یک شهرستان دانشگاهی شناخته گردیده است.

11 واحد دانشگاهی در شهرستان ملایر فعال است

وی مطرح نمود: شهرستان ملایر درزمینه فرهنگی سابقه طولانی دارد و بسیار توانمند است و یکی از علل افزایش سطح تحصیلات در حوزه های مختلف شهرستان وجود مراکز دانشگاهی متعدد با رشته متنوع است.

فتحی با اشاره به ظرفیت بالای دانشگاه ها در ملایر گفت: دانشگاه ها درزمینه های مختلف فرهنگی و علمی می توانند به شهرستان یاری نمایند و تأثیرگذاری بالایی در توسعه داشته باشند.

وی ادامه داد: یکی از نقاط مثبت دانشگاه ها برگزاری همایش ها با موضوعات مختلف و استفاده از اساتید باتجربه شهرستان در این همایش ها است.

رئیس دانشگاه پیغام نور مرکز ملایر نیز اظهارداشت: این مرکز از سال 1370 در شهرستان ملایر تأسیس گردیده و در حال حاضر 1600 دانشجو در رشته های مختلف دارد.

مرتضی مرادی اضافه نمود: در این مرکز 32 رشته گرایش در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد وجود دارد و 14 عضو هیئت علمی نیز در این مرکز مشغول ارائه خدمت هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 24

به "11 واحد دانشگاهی در شهرستان ملایر فعال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 واحد دانشگاهی در شهرستان ملایر فعال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید