یوونتوس در خانه برد و میلان به زحمت از سد ساسولوی 10 نفره گذشت

به گزارش مجله اندیشه، نهمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با ثبت پیروزی خانگی در کارنامه تیم های یوونتوس، اودینزه و میلان دنبال شد.

یوونتوس در خانه برد و میلان به زحمت از سد ساسولوی 10 نفره گذشت

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، هفته نهم سری A ایتالیا امشب (یکشنبه) با برگزاری سه بازی همزمان دنبال شد که در مهمترین آنها یوونتوس با نتیجه 2 بر صفر از سد میهمان خود آتالانتا گذشت.

در این بازی پائولو دیبالا در دقیقه 28 و ماریو ماندزوکیچ در دقیقه 50 برای بانوی پیر گلزنی کردند تا این تیم 12 امتیازی گردد و به رده دوازدهم جدول صعود کند.

میلان هم امشب در خانه توانست از سد میهمان 10 نفره اش، ساسولو بگذرد و این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. در این بازی که ساسولو در بیست و نهمین دقیقه اش 10 نفره شد، کارلوس باکا در دقیقه 31 از روی نقطه پنالتی و لوئیز آدریانو در دقیقه 86 برای روسونری گلزنی کرد و دومنیکو براردی در دقیقه 53 تنها گل ساسولو را به ثمر رساند. میلان با این پیروزی 13 امتیازی شد و به رده دهم صعود کرد.

در دیگر بازی امشب از هفته نهم سری A اودینزه در خانه با نتیجه یک بر صفر میهمانش فروزینونه را مغلوب کرد.

هفته نهم سری A امشب با سه بازی دیگر پیگیری می گردد که در مهمترین آنها فیورنتینا از ساعت 20:30 به وقت تهران میزبان رم است. همزمان با این بازی لاتزیو از تورینو پذیرایی می نماید. در آخرین بازی امشب هم کیه وو ورونا از ساعت 23:15 پذیرای ناپولی خواهد بود.

در جدول رده بندی سری A تیم های فیورنتینا و اینتر هر دو با 18 امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده های اول و دوم قرار دارند و رم 17 امتیازی سوم است.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 531

به "یوونتوس در خانه برد و میلان به زحمت از سد ساسولوی 10 نفره گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس در خانه برد و میلان به زحمت از سد ساسولوی 10 نفره گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید