یورو 2020، مانچینی: خوشحالم که در آغاز راه شب حیرت انگیزی ساختیم، فینال؟ هنوز خیلی فاصله داریم

به گزارش مجله اندیشه، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از آغاز خوب شاگردانش در رقابت های یورو 2020 ابراز خرسندی کرد.

یورو 2020، مانچینی: خوشحالم که در آغاز راه شب حیرت انگیزی ساختیم، فینال؟ هنوز خیلی فاصله داریم

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا پس از پیروزی 3 بر صفر شاگردانش برابر ترکیه در گروه A رقابت های یورو 2020 که در بازی افتتاحیه این رقابت ها رقم خورد، گفت: ما بازی خوبی ارائه کردیم. به عنوان اولین بازی جام، ما کار آسانی نداشتیم و حریف مان هم تیم خوبی بود. تماشاگران حاضر در ورزشگاه به ما یاری کردند و برای ما بسیار مهم بود که توپ را خیلی سریع به گردش در بیاوریم.

مانچینی اضافه کرد: در نیمه اول نتوانستیم گل بزنیم، چون حریف کارمان را سخت کرد. در چنین بازی هایی شما به همه چیز احتیاج دارید. من خیلی خوشحالم که تیم مان خیلی خوب بازی کرد. شیوه به گردش در آوردن توپ توسط بازیکنان ما بسیار تأثیرگذار بود چون همواره می توانستیم با پاس های مان یک بازیکن مان را آزاد کنیم. داشتن آغاز خوب در این رقابت ها بسیار مهم بود و من از نتیجه کسب شده که نتیجه خوبی بود و از شادی طرفداران حاضر در ورزشگاه و تمام ایتالیایی ها راضی هستم. شب حیرت انگیزی بود و من امیدوارم که باز هم چنین شب هایی را تجربه کنیم.

سرمربی آتزوری در پاسخ به آخرین سؤال که راجع به شانس تیمش برای صعود به فینال بود هم گفت: ومبلی؟ (ورزشگاه محل برگزاری بازی فینال). هنوز خیلی تا آنجا فاصله داریم. 6 بازی دیگر باید انجام دهیم تا به فینال برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1709

به "یورو 2020، مانچینی: خوشحالم که در آغاز راه شب حیرت انگیزی ساختیم، فینال؟ هنوز خیلی فاصله داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، مانچینی: خوشحالم که در آغاز راه شب حیرت انگیزی ساختیم، فینال؟ هنوز خیلی فاصله داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید