گزینه مدیرعاملی استقلال کدام است؟

به گزارش مجله اندیشه، وزارت ورزش و جوانان گزینه های زیادی برای جایگاه ریاست باشگاه استقلال در نظر گرفته است.

گزینه مدیرعاملی استقلال کدام است؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شرایط این روز های باشگاه استقلال باعث شده تا مسئولان وزارت ورزش و جوانان برای تغییرات اساسی در مدیریت این باشگاه دست به کار شوند و پشت پرده با بعضی گزینه های احتمالی مذاکراتی داشته باشند.

آشنایی مدیرعامل استقلال و شخص اول وزارت ورزش و جوانان باعث شده تا بحث رودربایستی نیز به میان بیاید و برکناری فتحی به تاخیر بیفتد. از گوشه و کنار به گوش می رسد که سران وزارت ورزش و جوانان از بعضی پیشکسوتان استقلال درخواست نموده اند تا آن ها مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال را راضی به استعفا نمایند چرا که بحث دوستی این اجازه را نمی دهد که وزارت ورزش رسما خواهان رفتن مدیر عامل استقلال گردد.

به هر ترتیب مذاکرات زیادی با افرادی همچون کاظم اولیایی، محمد حسین قریب و حتی یک گزینه دیگر برای در اختیار دریافت پست ریاست باشگاه استقلال صورت گرفته، اما استعفا نکردن فتحی معادلات وزارت ورزش و جوانان را بر هم زده است. این وزارتخانه گزینه های مدیر عاملی استقلال را در آب نمک نگه داشته تا با استعفا از سوی نفر اول این باشگاه گزینه جدید را جایگزین او کند.

پیشکسوتان طبق دستور گرفته شده مصاحبه ای را در روز های اخیر انجام دادند تا بحث کنار رفتن مدیر عامل استقلال قوت بگیرد.

کاظم اولیایی گفت: به نظر می رسد خود آقای فتحی می خواهد از استقلال جدا گردد. به همین دلیل مجمع باشگاه مذاکراتی را با گزینه های مختلف آغاز نموده است. بالاخره فشار کار سنگین است. من شنیده ام فتحی خسته شده است. او یا استعفا نموده یا در شرف استعفا است. به همین دلیل مجمع سراغ گزینه های دیگری رفته است.

او اعلام کرد: مجمع باشگاه برای انتخاب مدیرعامل استقلال مذاکراتی را با گزینه های مختلف آغاز نموده است. باید اجازه بدهید مجمع بتواند مدیر اصلح را انتخاب کند. فعلا من همین را می توانم به شما بگویم.

این مصاحبه به نوعی خواسته تا به مدیر عامل استقلال این را برساند که وزارت ورزش و جوانان خواهان استعفای او است و چوب خط فتحی را پر شده نشان می دهد.

این در حالی است که مدیر عامل استقلال هر بار موضوعات مطرح شده را تکذیب می نماید و خبر رفتن خود از این باشگاه را شایعه می خواند در صورتی که وزارت ورزش هر لحظه منتظر رسیدن برگه استعفا او به سئول است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 498

به "گزینه مدیرعاملی استقلال کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه مدیرعاملی استقلال کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید