کنار گذاشتن دانشگر و چند بازیکن استقلال حتمی شد

به گزارش مجله اندیشه، استقلال در تبریز با ترکیب متفاوت وارد زمین می گردد و بازیکنانی که اشتباهات زیادی داشتند از لیست نهایی بیرون خواهند آمد.

کنار گذاشتن دانشگر و چند بازیکن استقلال حتمی شد

به گزارش خبرنگاران ،استقلال در دیدارهای گذشته همواره تغییرات زیادی در ترکیب خود داشته و احتمالا باز هم سرمربی این تیم برای دیدار با ماشین سازی ترکیب این تیم را دگرگون خواهد نمود. تغییرات آبی ها از خط دفاعی آغاز خواهد شد و مطمئنا در این دیدار شاهد حضور دوباره سهرابیان و غفوری در خط دفاعی خواهیم بود تا شفر مدافعان پر اشتباه خود را تنبیه کند و حداقل با این دو تغییر به مصاف ماشین سازی در خارج از خانه برود. ادامه تغییرات استقلال در خط میانی خواهد بود و به نظر می رسد خروج نویمایر و اضافه شدن اسماعیلی به این جمع قطعی خواهد بود. از سوی دیگر علی کریمی نیز برای دیدار با ماشین سازی احتمالا مسئله ای نخواهد داشت تا او نیز به ترکیب یازده نفره آبی ها اضافه گردد. گرو در دیدار با سایپا با یک گل و یک پنالتی عملکرد آماری خوبی داشت اما نقدها از او همچنان ادامه دارد و شفر احتمالا در این دیدار از مهاجمان جدیدی استفاده خواهد نمود و در این میان تبریزی بیش از باقری برای بازگشت به ترکیب شانس دارد و این احتمال وجود دارد که شفر از زوج باقری و تبریزی به جای زوج گرو و اسماعیلی استفاده کند تا تغییرات در خط حمله نیز انجام گردد. دروازه بان استقلال اما نقطه ابهام است؛ شفر پیش از این به دلیل فنی رحمتی را از دروازه خارج نکرد و اکنون نیز معین نیست زمان تغییرات دوباره درون دروازه در چه شرایطی خواهد بود.

این که استقلال در بازی های قبل نتیجه نگرفته و مربی به فکر راهکاری برای رهایی از بحران است، امری کاملا طبیعی است اما این تغییرات بیش از اندازه در ترکیب هم خودش می تواند معضلی باشد که به استقلال ضربه بزند، اکثر کارشناسان بر این باورند که مدتها است استقلال در زمین برنامه ای ندارد و این بی برنامگی بازیکنان را دچار سردرگمی نموده است. می توان اینطور گفت که آن چه امروز باعث بروز استرس در بین استقلالی ها می گردد، حاصل تشویشی است که بر روی نیمکت استقلال وجود دارد، به چهره نگران مربیان که نگاه می کنی هیچ نشانی از انگیزه نمی بینی و این نوع نگرش قطعا خود استقلال را داخل زمین اذیت می نماید. همانطور که مطرح شد قطعا چند بازیکن ترکیب اصلی استقلال را ترک می نمایند و این ریزش از درون خط دفاع آغاز می گردد و تا خط حمله هم ادامه خواهد داشت، یعنی استقلال با چهره جدید در تبریز حاضر می گردد اتفاقی که نمی دانیم به فال نیک بگیریم یا بد.

400-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 81

به "کنار گذاشتن دانشگر و چند بازیکن استقلال حتمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنار گذاشتن دانشگر و چند بازیکن استقلال حتمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید