کمیته کنترل تورم در کرمانشاه شکل می گیرد

به گزارش مجله اندیشه، خبرنگاران/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: کمیته کنترل تورم را با حضور تعدادی از دستگاههای مرتبط در استان شکل می دهیم.

کمیته کنترل تورم در کرمانشاه شکل می گیرد

هوشنگ بازوند امروز(ششم تیر) در نشست شورای اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری استان، بااشاره به کوشش های اجرا شده برای کاهش نرخ تورم استان طی سالهای اخیر، اظهار کرد: در این مدت نشست های متعددی را با حضور مسئولین دستگاه های اجرایی و کارشناسان مرتبط برگزار کردیم تا بتوانیم نرخ تورم استان را کاهش دهیم.

وی توضیح داد: باتوجه به تاثیر بالا رفتن نرخ تورم روی زندگی مردم، انتظار دارند که خروجی مثبتی را از کوشش های ما برای کنترل نرخ تورم ببینند.

استاندار کرمانشاه تاکید نمود: در کنار اقداماتی که طی سالهای گذشته انجام گرفته، پیشنهاد می دهیم کمیته ای برای کنترل نرخ تورم استان برای سال جاری تشکیل گردد.

وی تاکید نمود: این کمیته متشکل از سرپرست معاونت مالی استانداری و دستگاه هایی همانند سازمان مدیریت و برنامه ریزی، امور مالی و دارایی، سازمان جهادکشاورزی، سازمان صنعت، مدن و تجارت، تعزیرات و ...خواهد بود که با استفاده از نظرات راهگشای کارشناسان حوزه مالی برای کنترل نرخ تورم در استان اقدام می نمایند.

وی گفت: در استان کارشناسان مالی خوبی داریم که با یاری آنها می توان ضمن تجزیه و تحلیل دقیق اوضاع تورمی استان، راهکارهایی برای کنترل و کم کردن اندازه تورم را ارائه دهند تا بتوانیم بحث تورم وگرفتاری های آن را حل کنیم.

بازوند یادآورشد: باتوجه به بالا بودن نرخ تورم استان در حوزه خوراکی ها، این کمیته می تواند در این زمینه راهکارهایی را ارائه دهد.

وی تاکید نمود: البته مسئله تورم موضوعی کشوری است، اما ما با مجموعه ای از اقدامات می توانیم صندلی استان را در بحث تورم مشخص کنیم و راهکاری هایی که در کمیته کنترل ارائه می گردد را در ستاد تنظیم بازار استان مطرح کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1747

به "کمیته کنترل تورم در کرمانشاه شکل می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته کنترل تورم در کرمانشاه شکل می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید