یاری 13 هزار میلیارد تومانی شهرداری های سراسر کشور برای نوسازی بافت های فرسوده شهری

به گزارش مجله اندیشه، سخنگوی وزارت کشور از یاری 130 هزار میلیارد ریالی شهرداری های سراسر کشور برای نوسازی بافت های فرسوده شهری با اعمال تخفیف عوارض در سال های 97 و 98 اطلاع داد.

یاری 13 هزار میلیارد تومانی شهرداری های سراسر کشور برای نوسازی بافت های فرسوده شهری

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران از وزارت کشور، سید سلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور با اشاره به اجرای قانون ساماندهی و حمایت از فراوری و عرضه مسکن و آیین نامه اجرایی برنامه ملی بازآفرینی شهری پایدار اظهار کرد: شهرداری های سراسر کشور به منظور اجرای سیاست های تشویقی برای نوسازی بافت فرسوده در سال های 97 و 98 مبلغ 130585 میلیارد ریال در محدوده های مصوب بازآفرینی شهری تخفیف در عوارض اعمال نموده اند.

وی در ادامه اضافه نمود: همچنین در اجرای آیین نامه اجرایی برنامه ملی بازآفرینی شهری پایدار، شهرداری های دارای محدوده مصوب بازآفرینی شهری در سال 97 جمعاً مبلغ 4533 میلیارد ریال برای اجرای 259 پروژه در 333 محله هدف و در سال 98 مبلغ 2948 میلیارد ریال برای اجرای 243 پروژه در 270 محله هدف برای اجرای پروژه های تامین فضای سبز، تعریض و اصلاح هندسی معابر، جمع آوری و دفع آبهای سطحی و آزادسازی اراضی و سایر خدمات روبنایی اختصاص داده اند.

معاون هماهنگی وزارت کشور یادآور شد: وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از تمام امکانات قانونی خود در پیشبرد برنامه های دولت در نوسازی بافت فرسوده شهری و فراوری مسکن استفاده خواهد نمود.

سامانی با بیان اینکه در بازسازی بافت های فرسوده به مسائل اجتماعی و فرهنگی هم توجه شده است، گفت: مردم با استفاده از تسهیلات این طرح می توانند خانه های مناسب تر و مقاوم تر داشته باشند همچنین اجرای این طرح موجب افزایش سرمایه مردم و نو شدن محلات می گردد اگر بخش مسکن فعال گردد، سایر بخش های مالی هم فعال شده و اشتغال ایجاد می گردد.

4082/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1018

به "یاری 13 هزار میلیارد تومانی شهرداری های سراسر کشور برای نوسازی بافت های فرسوده شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 13 هزار میلیارد تومانی شهرداری های سراسر کشور برای نوسازی بافت های فرسوده شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید