کاپیتان چلسی: احترام گذاشتن به ساری خیلی سخت است

به گزارش مجله اندیشه، تهران- خبرنگاران- گری کیهیل کاپیتان تیم چلسی مائوریتسیو ساری سرمربی این تیم را به حرمت نگذاشتن به بازیکنان متهم کرد و همین امر را موجب فرجام نا امید کننده دوران حضورش در لندن دانست.

کاپیتان چلسی: احترام گذاشتن به ساری خیلی سخت است

به گزارش خبرنگاران، تارنمای خبری گل روز یکشنبه نوشت: کیهیل در دوران هفت ساله حضور در چلسی 2 بار قهرمان لیگ برتر جزیره شده و یک بار هم لیگ قهرمانان را فتح نموده است اما میخواهد تا پس از اتمام قراردادش در ماه ژوئن، استمفوردبریج را ترک کند.

کاپیتان 33 ساله آبی های لندن پس از روی کار آمدن ساری تنها 21 دقیقه برای آبی ها به میدان رفته و تعداد بازی های کلی او در تمامی رقابت ها به عدد هفت می رسد.

وی در مصاحبه ای گفت: به شخصه فصل وحشتناکی داشتم و زمانی که از اینجا بروم آن خاطرات از ذهنم پاک می گردد. آخرین خاطره خوشایندم قهرمانی در جام اتحادیه فصل گذشته خواهد بود.

وی ادامه داد: در 6 سال گذشته همواره در ترکیب اصلی بودم و با چلسی عناوین زیادی به دست آوردم و از این رو تماشا کردن بازی ها از روی نیمکت و سکوها چیزی نبود که انتظارش را داشتم؛ ساز و کار کلی باشگاه را می دانم و با بازیکنان و مجموعه تیم رابطه بسیار خوبی دارم اما هیچکدام از آنها تاکنون کاری از پیش نبرده و مفید نبوده اند.

کیهیل اضافه کرد: اگر شما بازیکنی را برای 2، سه یا چهار بازی استفاده نکنید نیازی به شرح دادن ندارید اما زمانی که این آمار به هشت یا 9 بازی می رسد آنگاه باید دلیلی داشته باشید و موضوع را شفاف کنید که سرمربی هرگز چنین کاری ننموده است؛ چنین اتفاقی برای چند بازیکن دیگر که با چلسی جام برده اند، اتفاق افتاده و به نظرم این رفتار درست نیست.

کاپیتان آبی ها تاکید نمود: بنابراین احترام گذاشتن به کسی که هیچ احترامی برای بازیکنانی که با باشگاه افتخار کسب نموده اند، قائل نیست کار بسیار سختی است.

کیهیل در ادامه توضیح داد: من به جام جهانی رفتم و بازی نکردم اما با نگاهی و عقیده ای به مراتب بهتر از قبل به گرت ساوتگیت برگشتم و تمام این موضوع به نوع برخورد شما با بازیکنان مربوط می گردد. با تاکتیک ها، سیستم ها و فلسفه های متفاوت سرمربی های گوناگون وفق پیدا کردم و بی شک به درس دریافت از سرمربی آینده ام ادامه خواهم داد؛ هر تجربه ای چه خوب و چه بد بخشی از فرآیند یادگیری است. مردم فکر می نمایند که دوران فوتبال من به آخر رسیده است اما آنها در اشتباهند؛ در حقیقت می توانم به راحتی سه یا چهار سال دیگر در تیمی که با آن سازگار باشم، بازی کنم. برای رفتن از چلسی آماده ام و از تمام افرادی که به من یاری نموده اند تشکر می کنم و با غرور از استمفورد بریج می روم.

ورزشی**3991**2024

منبع: ایرنا
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 188

به "کاپیتان چلسی: احترام گذاشتن به ساری خیلی سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان چلسی: احترام گذاشتن به ساری خیلی سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید