کاظمی از امروز در تمرینات سیاه جامگان حاضر می گردد، به بازیکنان به جای پول، آپارتمان می دهیم

به گزارش مجله اندیشه، مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان گفت: مشکل اصلی باشگاه بحث نقدینگی است و نمی توانیم به پول برسیم، به همین دلیل مِلک به بازیکنان واگذار خواهیم کرد.

کاظمی از امروز در تمرینات سیاه جامگان حاضر می گردد، به بازیکنان به جای پول، آپارتمان می دهیم

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

محمدرضا عباسی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس درباره علت خداحافظی فرهاد کاظمی گفت: آقای کاظمی از تیم خداحافظی ننموده است، اما به دلیل اینکه از بازی تیم در اهواز رضایت نداشتند، با بازیکنان قهر نموده بودند تا این حرکت تلنگری برای ارائه بازی بهتر باشد.

وی اضافه کرد: بازیکنان نیز با کاظمی تماس گرفتند و از وی عذرخواهی کردند و قول داده اند در بازی های آینده جبران نمایند، روز گذشته تمرینات ریکاوری انجام شد و امروز نیز تمرینات اصلی خود را با حضور فرهاد کاظمی برگزار می نمایند.

عباسی در رابطه با مسائل اقتصادی تیم سیاه جامگان توضیح داد: مسائل اقتصادی کل فوتبال را تحت الشعاع قرار داده و نمی توان آن را به باشگاه سیاه جامگان نسبت داد، در حال حاضر باشگاه های صنعتی مانند سیاه نفت، سپاهان، ذوب آهن نیز با مسائل اقتصادی روبه رو هستند و باشگاه سیاه جامگان به عنوان باشگاهی خصوصی مستثنی از این موضوع نیست.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان خراسان عنوان نمود: مشکل اصلی باشگاه سیاه جامگان بحث نقدینگی است و نمی توانیم به پول برسیم به همین دلیل مِلک به بازیکنان واگذار خواهیم کرد، خوشبختانه با رضایت بازیکنان امروز قرارداد این کار منعقد شده و به جای مبلغ قرار داد به بازیکنان ملک واگذار نموده ایم.

وی اضافه کرد: کاظمی و کرمانی نیز از ابتدای فصل مبلغی دریافت ننموده اند و آقای شاهرودی نیز تنها 10 میلیون تومان دریافت نموده است.

عباسی درباره حضور پیدانکردن شاهرودی در تمرینات تیم گفت: در تمرینات حضور آقای کاظمی الزامی است و حضور شاهرودی در تمرینات بستگی به نظر کاظمی دارد و کادر فنی زیر نظر کاظمی مدیریت می شوند.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان گفت: از ابتدای نیم فصل هفت بازی برگزار کردیم که 11 امتیاز کسب کردیم، اگر میانگین بازی های فصل از ابتدای سال با همین روال پیش می رفتیم امروز جز تیم های تک رقمی و بالای جدول بودیم و با تغییراتی که در نیم فصل داشتیم، بازی های خوبی را در ادامه فصل خواهیم داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 894

به "کاظمی از امروز در تمرینات سیاه جامگان حاضر می گردد، به بازیکنان به جای پول، آپارتمان می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاظمی از امروز در تمرینات سیاه جامگان حاضر می گردد، به بازیکنان به جای پول، آپارتمان می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید