کارگران هفت تپه شاکی خصوصی داشتند، افراد بازداشت شده مدافع حقوق کارگران نبودند

به گزارش مجله اندیشه، سخنگوی قوه قضائیه گفت: کارگران بازداشتی هفت تپه شاکی خصوصی داشتند و دلیل دستگیری نیز این موضوع بود.

کارگران هفت تپه شاکی خصوصی داشتند، افراد بازداشت شده مدافع حقوق کارگران نبودند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرنگاران درباره نحوه دستگیری کارگران هفت تپه گفت: این خبر از اساس کذب است و این دسته از کارگران شاکی خصوصی داشتند.

اسماعیلی شرح داد:این افراد مدافع حقوق کارگران نبودند و کسانی بودند که جلوی خط تولید را گرفتند که کار نکند و مدیران شرکت علیه اینها شکایت کردند.

وی بیان نمود:همه کارگران در فاصله کوتاهی با سپردن تامین، ازاد شدند اما باید بگویم تکلیف و وظیفه دفاع از کارگر و اشتغال و فعالیت است یا حمایت از چند نفری که بدنبال تعطیلی کارخانه هستند؟، مسوولان تکلیف را انجام دادند.

اسماعیلی درباره پاسخ قوه قضائیه بیان نمود:روابط عمومی دادگستری پاسخ را داد که در همان روزنامه منتشر شد و دیگر رسانه ها می توانند از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: چگونه است که رسانه ها صحبت های متهم را می پذیرد و تیتر اول خودش می کند، اما پاسخ مراجع قضایی را خیر، در پاسخ مراجع قضایی به تیتر آن روزنامه که خبر سفر ناتمام را منتشر کرد گفتیم که خبر کذب است همچنین در نامه ای به روابط عمومی دادگستری خوزستان نیز به این مساله اشاره شد.

سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه افراد بازداشتی کارگر نبودند و آن ها جلوی تولید را گرفته بودند، اضافه کرد: مدیران شرکت بیان نمودند که حتی افرادی که الان در زندان هستند حقوقشان واریز شده است.

اسماعیلی بیان نمود: تمام تلاش ها در این راه است که کارخانه فعال باشند، اما عده ای به دنبال این هستند که کارخانه تعطیل شود.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 497

به "کارگران هفت تپه شاکی خصوصی داشتند، افراد بازداشت شده مدافع حقوق کارگران نبودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگران هفت تپه شاکی خصوصی داشتند، افراد بازداشت شده مدافع حقوق کارگران نبودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید