پیش بینی بازدید 4 میلیون گردشگر از جاذبه های گردشگری استان بوشهر

به گزارش مجله اندیشه، مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری بوشهر گفت: در ایام تعطیلات نوروز چهار میلیون گردشگر از نقاط دیدنی استان بوشهر بازدید می نمایند.

پیش بینی بازدید 4 میلیون گردشگر از جاذبه های گردشگری استان بوشهر

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت بلیط کانادا از تهران هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، عباس قلی پور صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر با بیان اینکه توسعه گردشگری نقش مهمی در پیشرفت هر منطقه و استان دارد گفت: توسعه گردشگری علاوه بر مزایای مالی و توسعه ای در همدلی، وفاق و توسعه فرهنگ عمومی نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت های مهم گردشگری است خاطر نشان کرد: استان بوشهر با داشتن شاخصه های گردشگری از جذابیت های مهمی در این عرصه برخوردار است که در این زمینه زیرساخت های لازم ایجاد شده است.

مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه شهرهای گناوه، دیلم، بوشهر بیشترین نقاط گردشگری استان بوشهر دارد گفت: در ایام تعطیلات نوروز چهار میلیون گردشگر از نقاط دیدنی استان بوشهر بازدید می نمایند.

قلی پور با بیان اینکه بوشهر، گناوه و دیلم بیشترین میهمان نوروزی داشته اند اضافه نمود: بر اساس ارزیابی های انجام شده استان بوشهر از 31 استان مستفر نوروزی دارد که بیشترین گردشگران از استان های فارس، اصفهان، تهران، کهکیلویه و بویراحمد و همدان بوده است.

وی با اشاره به نتایج ارزیابی خدمات سفر در استان بوشهر توضیح داد: بر اساس ارزیابی های انجام شده استان بوشهر از نظر کیفیت خدمات به میهمانان نوروزی در سطح متوسط است و از نظر رضایت مندی میهمانان در سطح خیلی خوبی قرار گرفته است بگونه ای که 92.5 درصد از خدمات رضایت دارند.

مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری بوشهر با بیان اینکه 84 درصد مسافران نوروزی استان بوشهر مجددا تمایل سفر به این استان داشته اند اضافه نمود: 31.2 میهمانان نوروزی زن و 68.8 درصد مرد بودند که 60 درصد میهمانان نوروزی تا سه روز در استان بوشهر اقامت داشتند.

قلی پور با بیان اینکه بیش از 40 درصد از گردشگران نوروزی بیش از سه روز در استان بوشهر اقامت داشتند اضافه نمود: 54 درصد مسافران در مدارس، 38.5 درصد در آلاچیق،چادر و مابقی در هتل ها و میهمان پذیرها اقامت داشتند.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 697

به "پیش بینی بازدید 4 میلیون گردشگر از جاذبه های گردشگری استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بازدید 4 میلیون گردشگر از جاذبه های گردشگری استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید