پلیس ایتالیا یک سوری را به اتهام کوشش برای پیوستن به تروریست ها بازداشت کرد

به گزارش مجله اندیشه، پلیس ایتالیا اعلام نمود که یک مرد سوری به اتهام کوشش برای سفر به سوریه و پیوستن به گروه های تروریستی در شهر جنوا بازداشت شده است.

پلیس ایتالیا یک سوری را به اتهام کوشش برای پیوستن به تروریست ها بازداشت کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، پلیس ایتالیا خاطرنشان کرد: ماموران مقابله با تروریسم روز چهارشنبه یک جوان 23 ساله سوری را به اتهام حمایت ار تروریسم و کوشش برای سفر به سوریه و پیوستن به گروه های تروریستی در شهر جنوا واقع در شمال ایتالیا، بازداشت نموده اند.

ظاهرا هیچ نشانه ای وجود نداشته که این مرد سوری قصد انجام حمله تروریستی در ایتالیا را داشته است. رئیس پلیس شهر رم نیز روز چهارشنبه از اجرای تدابیر ویژه امنیتی در این شهر برای مقابله با حملات تروریستی خبر داده است.

این مرد سوری ظاهرا قصد پیوستن به گروه تروریستی جبهه النصره را داشته است. این گروه تروریستی هفته گذشته نام خود را به جبهه فتح الشام تغییر داده و مدعی شده است که روابطش را با القاعده قطع نموده است.

تحقیقات پلیس ایتالیا در مورد بازداشت این مرد سوری همچنان ادامه دارد. برادر این مرد و 3 تبعه اهل لیبی تاکنون مورد بازپرسی قرار گرفته اند. منابع پلیس از تحقیق و تفحص از تعدادی مسجد و مرکز فرهنگی اسلامی در شهر جنوا خبر می دهند.

پس از قتل یک کشیش مسن در کلیسایی در فرانسه، تدابیر امنیتی در اماکن مذهبی شهر رم افزایش یافته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 580

به "پلیس ایتالیا یک سوری را به اتهام کوشش برای پیوستن به تروریست ها بازداشت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس ایتالیا یک سوری را به اتهام کوشش برای پیوستن به تروریست ها بازداشت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید