پایان مهلت ثبت نام در بخش رقابتی جشنواره موسیقی فجر

به گزارش مجله اندیشه، تهران (پانا) - با پایان مهلت ثبت نام در بخش رقابتی جشنواره موسیقی فجر، آثار رسیده توسط هیات انتخاب آثار و گروه ها داوری می شود.

پایان مهلت ثبت نام در بخش رقابتی جشنواره موسیقی فجر

مهلت ثبت نام و ارسال آثار در بخش رقابتی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر پایان یافت و 147 آلبوم متقاضی حضور در بخش جایزه باربد شدند.

به گزارش روابط عمومی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، با پایان مهلت ثبت نام و ارسال آثار به بخش رقابتی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در 15 آذر ماه، 147 آلبوم از طریق فراخوان در این دوره جشنواره ثبت نام کردند که هیات انتخاب آثار این دوره از جشنواره، از میان آلبوم های متقاضی، منتخبین هر بخش از فراخوان را برای جشنواره انتخاب می کند.

فراخوان بخش رقابتی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر پیش از این و از 4 آبان ماه در بخش های موسیقی(دستگاهی، کلاسیک، پاپ، نواحی، تلفیقی، معاصر و ارکسترال ایران) و در دو حوزه باکلام و بی کلام و همچنین ناشر برگزیده منتشر شده بود.

فراخوان بخش رقابتی جشنواره بر اساس آیین نامه جشنواره با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده اهالی موسیقی ایران، اعتلای هنر موسیقی و ارتقاء سلیقه شنیداری مخاطبان، صیانت از هویت ملی مبتنی بر آموزه های دینی و ایرانی، تقویت و حمایت از هنر خلاق و همچنین شناسایی، تبیین چهارچوب ها و استانداردهای کیفی گونه های مختلف موسیقی تهیه و تنظیم شده است.

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر از تاریخ 28 بهمن تا 3اسفند ماه سال جاری به دبیری حسن ریاحی در تهران برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1395

به "پایان مهلت ثبت نام در بخش رقابتی جشنواره موسیقی فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایان مهلت ثبت نام در بخش رقابتی جشنواره موسیقی فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید