واگذاری هزار مترمربع زمین از سوی وزارت ورزش برای توسعه ورزش دانش آموزی

به گزارش مجله اندیشه، تهران (پانا) - رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی اطلاع داد با موافقت وزارت ورزش و جوانان هزار مترمربع زمین در استادیوم آزادی به فدراسیون واگذار شد که این موضوع یک فرصت برای فدراسیون ورزش دانش آموزی است.

واگذاری هزار مترمربع زمین از سوی وزارت ورزش برای توسعه ورزش دانش آموزی

حسین بابویی در گفت وگو با پانا درباره واگذاری یک قطعه زمین اختصاصی به نام فدراسیون ورزش دانش آموزی به مساحت هزار مترمربع در ضلع شرقی استادیوم عظیم آزادی تهران برای اولین بار درجهت ساخت ساختمان مرکزی و آموزشگاه ملی ورزش های دانش آموزی گفت: در طی سال ها خدمات آموزش و پرورش در حوزه ورزش دانش آموزی و اتفاقات خوبی که در حوزه ورزش پایه انجام شده است، این موضوع برای اولین بار نهایی شد.

وی ادامه داد: با موافقت وزارت ورزش و جوانان هزار مترمربع زمین در استادیوم آزادی به فدراسیون واگذار شد که بخشی از سالن ها و کمپ های فدراسیون را جبران کند تا ورزش دانش آموزی توسعه پیدا کند.

بابویی این موضوع را یک فرصت برای فدراسیون ورزش دانش آموزی دانست و اضافه کرد که با استفاده از ظرفیت بالای استادیوم آزادی می توان از این فرصت به نحو ویژه بهره برد؛ در این راستا باید از حمایت های وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1697

به "واگذاری هزار مترمربع زمین از سوی وزارت ورزش برای توسعه ورزش دانش آموزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری هزار مترمربع زمین از سوی وزارت ورزش برای توسعه ورزش دانش آموزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید