وارن از بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرد

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، الیزابت وارن، نامزد سابق رقابت های درون حزبی دموکرات ها در آمریکا، چندی پس از کناره گیری از این رقابت ها حال حمایت خود را از جو بایدن به عنوان شانس نخست حزب موکرات در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا اظهار داشت.

وارن از بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرد

وارن در حساب کابری خود در توئتیر اعلام نموده که در این زمان بحرانی، خیلی مهم است که رئیس جمهور بعدی آمریکا اعتبار و اعتماد آمریکایی ها را بازگرداند، و من جوبایدن را به عنوان کسی در نظر دارم که به بازسازی ملت ما یاری می نماید.

این سناتور آمریکایی در ادامه همچنین گفته است که او با افتخار بایدن را به عنوان رئیس جمهور (بعدی) آمریکا قبول دارد.

حدود یک ماه پیش، الیزابت وارِن دو روز پس از شکست در رقابت انتخاباتی موسوم به سه شنبه عظیم تصمیم به کناره گیری از رقابت های درون حزبی دموکرات ها گرفت.

هرچند کارزار انتخاباتی وارِن توانست او را در طول پاییز در صدر نظرسنجی ها نگاه دارد، اما با گذر زمان او از گردونه رقابت ها عقب افتاد.

وارن کارزار انتخاباتی خود را از حدود یک سال پیش شروع نموده بود. شعار اصلی او این بود که طبقه کارگر و متوسط آمریکا، از مزایای رشد و توسعه مالی این کشور به اندازه کافی بهره مند نشده است.

در حال حاضر جو بایدن شانس اصلی و بخت نخست دموکرات ها برای رقابت با دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 971

به "وارن از بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وارن از بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید