همگام سازی آموزشی اداره کل فنی وحرفه ای و معاونت صنایع دستی بوشهر

به گزارش مجله اندیشه، معاون صنایع دستی بوشهر از همگام سازی آموزش صنایع دستی با استفاده از ظرفیت اداره کل فنی وحرفه ای استان اطلاع داد.

همگام سازی آموزشی اداره کل فنی وحرفه ای و معاونت صنایع دستی بوشهر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، امروز شنبه 14 تیر 99 جلسه مشترک همگام سازی آموزشی با حضور معاون صنایع دستی بوشهر و معاون َآموزشی اداره کل فنی وحرفه ای استان در محل دفتر معاونت صنایع دستی بوشهر برگزار گردید.

لیلا رحیمی معاون صنایع دستی بوشهر گفت: محور گفت وگوی ما در مورد ارزیابی احتیاجمندی آموزشی در بین ساکنان روستاها بود که می توان با آنالیز کارشناسانه و تشکیل بسته های آموزشی به این موضوع یاری کرد.

او اضافه نمود: اداره کل فنی وحرفه ای توانمندی بالایی در مبحث آموزش دارد که می توان از این ظرفیت استفاده کرد و در این جلسه به استفاده مشترک از ظرفیت طرفین در راستای عملی شدن چنین موضوعاتی تاکید شد.

معاون صنایع دستی بوشهر به تشکیل کارگروه کارشناسی برای انجام این مورد اشاره نمود و گفت: ما آمادگی خود را برای فراهم سازی شرایط آموزشی اعلام کردیم و با تشکیل این کارگروه بی تردید در بحث همگام سازی آموزشی می توان به نقاط مثبتی رسید.

رحیمی آموزش را در هر زمان و سنی ارزشمند دانست و تاکید نمود: صنایع دستی باید در کنار سنتی بودن و حفظ گذشته به روز گردد و با فراوری کاربردی احتیاج روز را جوابگو باشد که این مهم جز با آموزش های مدون میسر نخواهد بود.

در انتها مقرر شد معاونت صنایع دستی بوشهر با معرفی مربی و آماده سازی شرایط کار در روستاها، فضا را برای برگزاری کلاس های آموزشی توسط اداره کل فنی وحرفه ای استان آماده کند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1129

به "همگام سازی آموزشی اداره کل فنی وحرفه ای و معاونت صنایع دستی بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همگام سازی آموزشی اداره کل فنی وحرفه ای و معاونت صنایع دستی بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید